نسخه چاپی

خریداران خانه بخوانند

قیمت‌ خانه همگام با تورم در بازار پیش خواهد رفت اما جهش ناگهانی قیمت‌ها در این بخش پیش‌بینی نمی‌شود و خریداران می‌توانند برنامه‌ریزی‌های خود را با در نظر گرفتن میزان تورم اقتصادی انجام دهند.

به نقل از ایسنا، کیوان شادمان، کارشناس مسکن درباره سازندگان و متولیان این بازار نیز گفت: سازندگان اگر بتوانند مصالح ساختمانی را زودتر خریداری کنند نهایتا می توانند ساختمان را با قیمت پایین تری به پایان برسانند.

شادمان با بیان این که با آغاز فصل تابستان میزان خرید و فروش بالا نخواهد رفت، تصریح کرد: خرید و فروش های مدنظر در ماه های اولیه سال صورت گرفته به طوری که خریداران بحث انتقال را به فصل تابستان موکول می کنند.

این کارشناس مسکن خاطر نشان کرد: در حال حاضر رکود از این بازار خارج شده و برای همه افراد جامعه روشن است که قیمت خانه با تناسب به افزایش هزینه تمام شده ساختمان ها بالا می رود.

وی درباره ارزیابی کلی بازار مسکن اظهار کرد: به طور کلی هر اتفاق اقتصادی که در جامعه پیش می آید تقریبا از چهار تا شش ماه آینده تاثیرش را در بازار مسکن نشان می دهد.

شادمان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه از سال قبل جهش قیمت ها شروع شده، تاثیر ناشی از این میزان افزایش قیمت در حال حاضر و در آینده نه چندان دور نمود بیشتری پیدا خواهد کرد.

۱۳۹۳/۳/۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...