نسخه چاپی

خبر خوش برای استقلالی ها درباره آندو

عکس خبري -خبر خوش براي استقلالي ها درباره آندو

هافبك دفاعی فصل گذشته آبی‌پوشان در تماس با هم تیمی هایش از اتریش پیگیر اتفاقات استقلال است.

به گزارش نما به نقل از نود، در حالی که تیم‌ملی در اردوی اتریش به سر می‌برد تا برای حضور قدرتمند در جام‌جهانی آماده شود، آندرانیک تیموریان پیگیر اتفاقات و تغییر و تحولات استقلال است.



هافبک دفاعی فصل گذشته آبی‌پوشان که گفته می‌شود از چند تیم قطری برای فصل بعد پیشنهاد دریافت کرده است، هر روز طی تماس با بازیکنانی نظیر قاضی و رحمتی آخرین اتفاقات استقلال را پیگیری می‌کند.



این موضوع نشان می‌دهد که آندو برای ماندن در جمع آبی‌پوشان تمایل بسیار زیادی دارد و به همین علت برای او مهم است که در استقلال چه اتفاقاتی رقم می‌خورد.



ذکر این نکته خالی از لطف نیست که تیموریان در صحبت با همبازیان خود به این موضوع اشاره داشته که به نظر می‌رسد استقلال فصل بعد مشکلی بابت مسائل مالی نداشته باشد و اگر شرایط به همین شکل باشد و افشارزاده متعهد شود که پول‌ها به موقع به حساب بازیکنان واریز شود بدش نمی‌آید در استقلال یک فصل پرپول را تجربه کند.



شنیده‌های ما حاکی از این موضوع است که سرژیک تیموریان برادر آندو نیز طی روزهای گذشته گفتگویی با یکی از مسئولان باشگاه استقلال داشته ولی به خبرنگاران اعلام کرد که این گفتگو در مورد آینده آندو در استقلال نبوده است و به مسائل دیگری مربوط می‌شد.



همین موضوع سبب شد تا شایعاتی مبنی بر سپردن هدایت یکی از تیم‌های پایه‌ای استقلال به سرژیک تیموریان سر زبان‌ها بیفتد و شاید همین موضوع تمایل آندو را برای تمدید قرارداد بیشتر کند.

۱۳۹۳/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...