نسخه چاپی

انتقامجویی از زن جوان در واتس اپ

فردی كه از طریق برنامه واتس اپ تصاویر شخصی خانمی را منتشر كرده بود، توسط مأموران پلیس "فتا" فارس در شیراز دستگیر شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سرهنگ سید موسی حسینی، رییس پلیس فتا استان فارس با اعلام این خبر گفت: شاکی پرونده که خانمی جوان است با حضور در پایگاه پلیس مدعی شد چندی قبل هنگام چت کردن با دوستانش در برنامه واتس اپ متوجه شده عکس های شخصی اش انتشار یافته و این عمل باعث هتک حیثیت خود و خانواده اش شده است.



وی با بیان اینکه با تشکیل پرونده، ماموران اقدامات خود را جهت شناسایی متهم یا متهمین آغاز کردند، افزود: با بررسی های تخصصی و اقدامات فنی، مأموران موفق به شناسایی متهم شدند.



وی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی علت و انگیزه خود را انتقام جویی عنوان کرد گفت: پروفایل‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی به هیچ عنوان مکان مناسبی برای نگهداری عکس های شخصی نیست.



سرهنگ حسینی در رابطه با برنامه واتس اپ اضافه کرد: شهروندان قبل از استفاده از این گونه نرم افزارها ، جهت جلوگیری از سوء استفاده قرار گرفتن ، نکات ذیل را مد نظر قرار دهند که امنیت و کد گذاری در این گونه نرم افزارها مناسب نیست، در بخش ssl آنها ایراداتی وجود دارد. (امنیت مخابره اطلاعات)، واتس اپ از قوانین حفاظت از اطلاعات اتحادیه اروپا پیروی نمی کند و مضرات دیگر استفاده از چنین شبکه هایی بحث مشکلات اخلاقی است که باعث ایجاد اختلالات روانی می‌شود.

۱۳۹۳/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...