نسخه چاپی

ارزیابی میرر از گروه F جام جهانی

بازیكنان تماشایی ایران در جام جهانی

از سه بازیكن تیم ملی فوتبال كشورمان به عنوان دیدنی‌ترین بازیكنان ایران در جام جهانی نام برده شده است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: از سه بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان دیدنی‌ترین بازیکنان ایران در جام جهانی نام برده شده است.

در آستانه جام جهانی 2014 برزیل تحلیل‌های مختلفی در خصوص گروه‌ها و 32 تیم حاضر در جام جهانی شده و در این بین نگاه‌های زیادی هم به گروه F این مسابقات می‌شود.

در گروه F ایران، آرژانتین، نیجریه و بوسنی حضور دارند و نشریه تایمز آمریکا به تحلیل این گروه پرداخته اما ایران را تیمی بدون شانس می‌داند.

محبوب‌ترین تیم:

آرژانتین: آنها بهترین خط حمله سه نفره جهان را در اختیار دارند اما باید در خط هافبک و دفاع به دنبال بازیکنان کلیدی آرژانتین بود. لیونل مسی، گونزالو ایگواین، آنخل دی‌ماریا و سرخیو آگوئرو امیدهای گلزنی آرژانتین هستند اما در تیم‌های مقابل چه کسانی می‌خواهند این بازیکنان را مهار کنند؟

تیم بدون شانس:

ایران: قرعه سختی است و ایران یک کار دشوار را در این گروه خواهد داشت. آنها برای اینکه از گروه خود صعود کنند باید برابر نیجریه به پیروزی برسند و در دو بازی دیگر خود نیز از حریفان مساوی بگیرند. قطعاً این کار دشواری است.

شگفتی‌ساز:

بوسنی‌وهرزگوین: یک تیم بااستعداد که می‌تواند در جام جهانی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. آنها اگر به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کنند باید مقابل تیم دوم گروه E قرار بگیرند اما اگر دوم شوند به احتمال زیادی با فرانسه روبرو خواهند شد. ادین ژکو و میرالم پیانیچ بازیکنان خط حمله بوسنی هستند که می‌توانند این تیم را به مراحل بالاتر ببرند.

بازیکنان تماشایی گروه:

آرژانتین: پابلو زابالتا (منچسترسیتی)، اسکیل گارای (بنفیکا)، لیونل مسی (بارسلونا)، سرخیو آگوئرو (منچسترسیتی) و گونزالو ایگواین (ناپولی)

بوسنی‌وهرزگووین: آسمیر بگوویچ (استوک‌سیتی)، میرالم پیانیچ (رم)، سِجاد صالیحوویچ (هوفنهایم) و ادین ژکو (منچسترسیتی)

ایران: دنیل داوری (اینتراخت برانشویگ)، اشکان دژاگه (فولام) و سردار آزمون (روبین‌کازان)

نیجریه: ژوزف یوبو (نوریچ سیتی)، اوبی میکل (چلسی) و شولا آمئوبی (نیوکاسل)

۱۳۹۳/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...