نسخه چاپی

«نیوشا ضیغمی» به برزیل نمی‌رود

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما نیز از حضور در برزیل و همراهی كاروان هنرمندان در جام جهانی فوتبال انصراف داد.

به گزارش نما به نقل از مهر: نیوشا ضیغمی بازیگر سینما نیز از حضور در برزیل و همراهی کاروان هنرمندان در جام جهانی فوتبال انصراف داد.

پیش از این نام ضیغمی به عنوان یکی از همراهان کاروان «یار دوازدهم» مطرح شده بود در این‌باره توضیح داد: علی رغم اینکه حضور در کنار ملی‌پوشان فوتبال کشورمان که در رویداد مهم جام جهانی شرکت دارند و به فکر افتخارآفرینی برای ایران عزیزمان هستند یک افتخار محسوب می شود و هر کسی دوست دارد در این شرایط در این رویداد بزرگ در کنار بچه های ایران باشد و بازی هایشان را از نزدیک تماشا کند، اما به شخصه حس کردم وظیفه ای بزرگتر از حضور در برزیل بر دوش من است.

وی ادامه داد: من ترجیح دادم از سفر به برزیل انصراف دهم ولی انشالله در مسابقه «یار دوازدهم» که بعد از جام جهانی برگزار خواهد شد شرکت و در صورت برنده شدن، کل مبلغ جایزه را صرف ساخت مدارس فوتبال در مناطق محروم می کنم.

ضیغمی در پایان بیان کرد: در پایان لازم است از سید جواد هاشمی تهیه کننده محترم این پروژه و همچنین آقای محمدحسین لطیفی که بانی این گردهمایی بودند و کارگردانی مستند «یار دوازدهم» را برعهده دارد تشکر ویژه ای داشته باشم که با راه اندازی این کاروان باعث شکل گیری این ایده در ذهن من شدند.

۱۳۹۳/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...