نسخه چاپی

ارائه مشاوره همسرگزینی در وزارت جوانان

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از برنامه ریزی وزارت جوانان برای ارائه مشاوره همسرگزینی به جوانان خبر داد.

محمود گلزاری معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، در دومین جلسه ستاد برگزاری هفته جوان به ارائه گزارش در خصوص برنامه‌های هفته جوان پرداخت.

وی حضور نمایندگان دستگاه‌ها در این جلسات و نمایش ظرفیت‌های اعضای ستاد ملی برگزاری هفته جوان را نشانه علاقه به جوانان دانست و گفت: معاونت ساماندهی امور جوانان در حوزه‌های مختلف از جمله ازدواج و تعالی خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی فعالیت دارد و در صدد برنامه ریزی برای مشاوره همسرگزینی، خیرین ازدواج، وام ازدواج و اشتغال جوانان است.

گلزاری همچنین آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای همکاری با دستگاه‌هایی که در خصوص جوانان برنامه دارند را اعلام کرد.

دبیر ستاد برگزاری هفته جوان نیز در این جلسه، مسأله جوانان را مسأله مهم کشور دانست و اظهار داشت: با حرف‌های تکراری مسائل جوانان حل نمی‌شود.

محمد حسنی افزود: باید نسل جوان را باور کنیم و دستاوردهای علمی آنان را قدر نهیم.

دبیر ستاد برگزاری هفته جوان، حوزه جوانان را کانون اندیشه دانست که باید برای جوانان کشور برنامه ریزی کنند و تنها به گزارش کار اکتفا نکنند.

وی تصریح کرد: ما باید از خود هزینه کنیم؛ جرأت و جسارت کنیم تا مشکلات جوانان حل شود.

حسنی افزود: ما میلیون‌ها جوان داریم که برای آنها برنامه نداریم، باید برای آنها برنامه های عملیاتی داشته باشیم، باید در این هفته حرکت‌هایی شود و الگوسازی برای یک سال صورت پذیرد تا از برنامه‌های تکراری جلوگیری کنیم.

دبیر ستاد برگزاری هفته جوان و معاون ساماندهی امور جوانان همچنین خواستار ارائه برنامه از سوی همه دستگاه ها برای برنامه سازی در صدا و سیما شد.

هفته جوان از شنبه 17 خرداد آغاز می شود و تا جمعه 23 این ماه با برنامه‌های پیش بینی شده برای جوانان به کار خود ادامه می دهد.

۱۳۹۳/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...