نسخه چاپی

توقف اعزام زائران عتبات درماه رمضان

اعزام زائران از ابتدای ماه مبارك رمضان (از 8 تیرماه)، به مدت 15 روز متوقف می‌شود تا فرصتی برای بازسازی و سم پاشی هتل‌های محل اقامت زائران ایرانی در عراق فراهم شود.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از توقف اعزام زائران به عتبات عالیات از اول ماه رمضان به مدت 15 روز خبر داد.

«محسن نظافتی»، مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به اینکه بسیاری از هتل‌هایی که در عراق مورد استفاده زائران ایرانی قرار می‌گیرد نیاز به تعمیر یا بازسازی دارد سازمان هر ساله مدت کوتاهی اعزام کاروان را متوقف می‌کند.

وی اظهار داشت: اعزام زائران از ابتدای ماه مبارک رمضان (از 8 تیرماه)، به مدت 15 روز متوقف می‌شود تا فرصتی برای بازسازی و سم پاشی هتل‌های محل اقامت زائران ایرانی در عراق فراهم شود.

نظافتی گفت: این مدت در مقایسه با عملیات عمره که پس از هفت ماه، فرصت مناسب سه ماهه برای بازسازی خدمات وجود دارد، بسیار کوتاه است.

وی خاطرنشان کرد: فرصت 15 روزه توقف اعزام‌های عتبات برای بازسازی هتل‌ها، ناوگان حمل و نقل و بهینه‌سازی تغذیه زائران در کشور عراق در نظر گرفته شده است تا میزان رضایت زائران افزایش یابد.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت ادامه داد: در این مدت نکات مورد نیاز به صورت مکتوب به شرکت‌های عراقی و ایرانی طرف قرارداد اعلام و از آنها خواسته می‌شود که تغییرات و اصلاحات لازم به سرعت اعمال شود.

وی گفت: پس از توقف 15 روزه در اعزام‌های عتبات و اصلاح و بهینه سازی خدمات موجود، اعزام مجدد زائران با شیب ملایم ادامه خواهد یافت.

۱۳۹۳/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...