نسخه چاپی

حمید استیلی آماده جدایی از پرسپولیس

به گزارش نما، حمید استیلی در گفتگو با برنا، در خصوص آخرین شرایط باشگاه پرسپولیس و هجوم طلبکاران بی شمار به این باشگاه برای دریافت مطالباتشان صحبت کرده است. داستانی که این روزها مشکل اصلی باشگاه پرسپولیس شده و داستان ساز است.

*از استعفای ذوالفقارنسب شروع کنیم. دلیل این موضوع چه بوده است؟

ذوالفقارنسب با رحیمی و سیاسی صحبت کرده و گفته بنا به دلایل شخصی نمی تواند در کمیته فنی پرسپولیس عضو شود.

*در حال حاضر شرایط باشگاه پرسپولیس چطور است؟

طی 40 روز گذشته اعضای هیات مدیره و کمیته فنی بارها با یکدیگر جلسه داشته اند و مصوبات خوبی داشته ایم. آنقدر در باشگاه پرسپولیس مشکلات زیاد است که به زمان بیشتری برای رتق و فتق امور نیاز داریم. فعلا شکل خوبی در باشگاه ایجاد شده اما مشکل اصلی ما طلبکاران هستند. از 10 سال گذشته هر کسی که از پرسپولیس طلب داشته به باشگاه آمده و پولش را می خواهد.

*طلبکاران مدرک هم دارند؟

برخی از آنها دارند و برخی ندارند. متاسفانه در باشگاه هیچ چیز سر جای خودش نیست و نمی دانیم با برخی از طلبکاران چه کار کنیم چون هیچ سند و مدرکی ندارند. نمی توانیم بدهی هایی که در طول 10 سال انباشت شده را یک ساله پرداخت کنیم. در حال حاضر هم اولویت ما تیم بزرگسالان و تیم های پایه هستند و باید مشکلاتی که این تیم ها دارند را برطرف کنیم. هر روز تعداد زیادی طلبکار به باشگاه مراجعه می کنند و این موضوع برای ما معضل شده است.

*شما در جریان وضعیت قرارداد بازیکنان هستید؟

من اطلاعی از وضعیت بازیکنان ندارم و از اول هم قرار نبوده کمیته فنی در این مسایل دخالت کند. دایی لیست مورد نظرش را به رحیمی داده و همه چیز دست مدیرعامل است. ما حتی درباره مبلغ قراردادها هم نظر نمی دهیم. بودجه در اختیار رحیمی است و او می تواند به هر بازیکنی هر چقدر که صلاح می داند پرداخت کند.

*فکر می‌کنید تمرینات پرسپولیس از چه زمانی آغاز شود؟

دایی به رحیمی برنامه هایش را داده و همه چیز دست مدیرعامل است. لازم نیست ما هم از رحیمی همه چیز را بپرسیم.

*پرسپولیس شرایط امیدوار کننده‌ای دارد؟

امسال شرایط نسبت به سال های گذشته بهتر است. اسپانسر داریم و مبلغ آن هم خوب است و امیدواریم که از نظر مسایل مالی مشکلی نداشته باشیم. رقم اسپانسر هم که شفاف با مردم در میان گذاشته شده است. پرسپولیس مردمی است و همه چیز باید شفاف با مردم در میان گذاشته شود. هدف اصلی ما شکل دادن پرسپولیس است و باید تیم های پایه را هم سر و سامان دهیم که تا الان خیلی دیر شده و دلیلش هم این است که کمیته فنی انتخاب نشده است.

*تصمیمی برای بازگشت به عرصه مربیگری ندارید؟

چرا اتفاقا ترجیح می دهم کارم را در عرصه مربیگری دنبال کنم با این حال احساس مسئولیت نسبت به پرسپولیس باعث شد وظیفه ای که به من محول شده را قبول کنم و بتوانم کاری برای پرسپولیس انجام دهم. من اهل پشت میز نشستن نیستم خصوصا حالا که مدرک مربیگری پیشرفته ام را گرفتم و ترجیح می دهم در حیطه فنی کار کنم. نسبت به پرسپولیس احساس وظیفه دارم اما اگر تیمی پیشنهاد بدهد مربیگری را به حضور در کمیته فنی پرسپولیس ترجیح می دهم.


۱۳۹۳/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...