نسخه چاپی

كدام روزنامه‌ها بیشترین آگهی‌های دولتی را می‌گیرند؟

در این رتبه‌بندی، روزنامه‌های ایران، دنیای اقتصاد، جام‌ جم، خراسان و همشهری رتبه‌ی نخست را دارند. ملاك‌هایی مانند ترتیب انتشار، سابقه، ضریب كیفی، رنگ، صفحات و شمارگان ملاك قرار گرفته است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نشریات متقاضی برای دریافت آگهی‌های دولتی را رتبه‌بندی کرد؛ در این رتبه‌بندی، روزنامه‌های ایران، دنیای اقتصاد، جام‌ جم، خراسان و همشهری رتبه‌ی نخست را دارند.

در این رتبه‌بندی که روی سایت معاونت مطبوعاتی منتشر شده، ملاک‌هایی مانند ترتیب انتشار، سابقه، ضریب کیفی، رنگ، صفحات و شمارگان ملاک قرار گرفته است.

همچنین معاونت مطبوعاتی اعلام کرده است: به‌منظور سامان‌دهی توزیع آگهی‌های دولتی در دستورالعمل جدید، نحوه‌ی رتبه‌بندی و کسب امتیاز نشریات متقاضی دریافت آگهی‌های دولتی تعیین شده است.

بر این اساس، جدول رتبه‌بندی نشریات سراسری از این پس، مبنای محاسبه‌ی آگهی‌های دولتی خواهد بود. در این ارتباط، چند نکته اهمیت دارد:

1- به نشریاتی که گستره‌ی توزیع آن‌ها به‌صورت سراسری انجام نمی‌شود، آگهی دولتی تعلق نمی‌گیرد و از فهرست رتبه‌بندی نشریات سراسری حذف خواهند شد.

2- در صورت مشاهده‌ی مغایرت در اطلاعات مندرج در جدول، نشریات می‌توانند مراتب را جهت بررسی و رسیدگی موضوع به اداره‌ی تمرکز و توزیع آگهی‌های دولتی اعلام کنند.

3- ضریب کیفی اعلام‌شده در جدول، مربوط به بررسی نشریات در بهمن‌ماه سال 92 است و ضریب کیفی جدید به‌زودی جایگزین می‌شود.

4- رتبه‌بندی نشریات، هر شش‌ماه یک‌بار مورد بازنگری قرار می‌گیرد و از طریق همین سایت اعلام خواهد شد.

در جدول رتبه‌بندی، روزنامه‌های اطلاعات، خبر ورزشی و کیهان رتبه‌ی دوم را به‌دست آوردند.

۱۳۹۳/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...