نسخه چاپی

منابع ارزی كشور سیف را به مجلس كشاند

رئیس كل بانك مركزی هفته آتی برای ارائه گزارش و بررسی منابع و مصارف ارزی كشور در كمیسیون برنامه و بودجه حاضر می‌شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته آینده طی جلساتی طرح اجازه به وزارت صنعت، معدن و تجارت برای انعقاد قرارداد کار معین با بازرسان شاغل در حوزه نظارت بر بازار اعاده شده از شورای نگهبان را مورد رسیدگی قرار می‌دهند.

بررسی طرح‌های استفساریه و اصلاح بند (ب) ماده ۴۴ قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه و الحاق یک تبصره به آن، استفساریه بند ۶۶ قانون بودجه سال ۱۳۹۲ کل کشور و ایجاد حساب ویژه حمایت از تولید ملی و همچنین ادامه رسیدگی به موضوعات مرتبط با وظایف کمیسیون در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

بررسی طرح اصلاح قانون برنامه و بودجه در کمیته ویژه کمیسیون روز دوشنبه ادامه می‌یابد.

روز دوشنبه سؤالات نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران، مهرداد بذرپاش نماینده تهران، پرسش ایرج عبدی، علیرضا محجوب و نادر قاضی‌پور نمایندگان خرم‌آباد و تهران و ارومیه، موسی‌الرضا ثروتی نماینده بجنورد، رضا عبداللهی، سیدعبدالکریم هاشمی، منصور آرامی و ابوالقاسم جراره و زهره طبیب‌زاده نماینده تهران بررسی می‌شود.

انتخابات هیأت رئیسه جدید کمیسیون برنامه و بودجه برای سومین اجلاسیه دوره نهم عصر دوشنبه آتی برگزار می‌شود.

استماع گزارش و بررسی منابع و مصارف ارزی کشور با حضور ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی و رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی دیگر دستور کار هفته آتی این کمیسیون است.

کارگروه اجتماعی کمیسیون روز یکشنبه طرح آموزش همگانی قرآن کریم در خانه و طرح بازنگری مقررات اداری و استخدامی شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور را مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

کارگروه اقتصادی به بررسی گزارش نهایی بانک مرکزی در زمینه چگونگی تخصیص منابع بانکی می‌پردازد و سپس رسیدگی به طرح اصلاح ماده ۱۳۲ قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه را ادامه می‌دهد.

ادامه رسیدگی به طرح استفساریه ماده ۵۸ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت نیز در دستور کار این کارگروه قرار دارد.

کارگروه عمومی و دفاعی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس سه‌شنبه هفته بعد تفریغ بودجه سال ۱۳۹۱ کل کشور را مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

۱۳۹۳/۳/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...