نسخه چاپی

نظر نكونام در مورد بازگشتش به فوتبال ایران

جواد نكونام می گوید فصل آینده تحت هیچ شرایطی به لیگ ایران باز نمی‌گردد.

هافبک تيم فوتبال اوساسونا که امروز نخستين تمرينش را در کنار ساير ملي‌پوشان برگزار کرد، درباره اين اردو و دو ديدار پيش روي تيم ملي در رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني برزيل، اظهار کرد: خوشبختانه اردوي خوبي است. بازيکنان براي بازي با ازبکستان و قطر انگيزه‌هاي زيادي دارند. با وجود اين که بازي با ازبکستان در خانه اين تيم است، اما ما براي هر سه امتياز به زمين مي رويم و به طور کلي به دنبال پيروزي در هر دو بازي هستيم.

وي در پاسخ به اين سوال که فصل بعد به چه تيمي خواهيد رفت؟ گفت: من تحت هيچ شرايطي به ايران باز نمي‌گردم. با وجود اين که از ايران پيشنهاد دارم، اما هنوز زود است که به ايران بازگردم. هنوز تيمم براي فصل آينده مشخص نيست، اما چيزي که مسلم است به ايران باز نمي‌گردم.

نکونام درباره افت بارسلونا در اين فصل هم گفت: در فوتبال هر اتفاقي ممکن است بيفتد. اگر در بازي بارسلونا و چلسي دقت کنيم، متوجه مي شويم که چلسي فقط 18 درصد مالکيت توپ را داشت. با اين وجود بارسلونا نتوانست اين تيم را شکست دهد و به فينال صعود کند. فکر مي‌کنم تيم‌هايي که جلوي بارسلونا بازي مي‌کنند به دنبال اين نيستند که با بازي خوب به نتيجه‌ برسند، بلکه مي‌‌خواهند بسته بازي کنند و راه گلزني بارسلونا را ببندند. به هر حال در بازي برگشت بارسلونا تلاش زيادي کرد، اما به نتيجه‌ دلخواه خود نرسيد. به هر حال اين طبيعت فوتبال است.

۱۳۹۱/۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...