نسخه چاپی

هلاكت سركرده داعش در كركوك +عكس

عکس خبري -هلاکت سرکرده داعش در کرکوک +عکس

"ابودجانه المغربی" سركرده گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام (داعش) به دست نظامیان ارتش عراق در كركوك به هلاكت رسید.

به گزارش نما ، در زمان حاضر درگيري ها ميان نيروهاي "پيشمرگه" كرد و نيروهاي "بيداري" تركمان با عناصر مسلح "داعش" درجريان است و نظامیان عراقي توانستند "ابودجاله المغربي" سرکرده داعش در این منطقه را به هلاكت برسانند و روستاهاي منطقه طوز خورماتو را از دست عناصر داعش آزاد كنند.

"جودت العساف" درگزارشي از عراق اعلام كرد: درگيري ميان نيروهاي پيشمرگه در مناطق جنوب غرب كركوك با عناصر مسلح درجريان است.

وي افزود: اطلاعات واصله از صلاح الدين از كشته شدن "ابودجانه المغربي" سركرده داعش حكايت دارد و پايگاه هاي اجتماعي تصاويري را از وي منتشر كرده اند. دراين حال، درگيري ها در منطقه طوزخورماتو ادامه دارد و نيروهاي بيداري تركمان توانسته اند بعد از به هلاكت رساندن تعدادي از عناصر مسلح و به آتش كشيدن ۳ خودروي متعلق به آنها، يك روستا را به طور كامل آزاد كنند.

به گزارش خبرنگار العالم به نقل از منابعي كه اكنون درحال عزيمت به سوي روستاي "قره داغ" و روستاي "ينگجي" از توابع طوزخورماتو هستند، عناصر مسلح در منطقه العظيم از روستاییان می خواهند سلاح به دست گيرند، اما پليس ديالی توانسته است شماری از آنها را به هلاکت رسانده و خودروهايشان را منهدم کند.

۱۳۹۳/۳/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...