نسخه چاپی

پوشش جام‌جهانی درپیام‌نمای شبكه سه

همزمان با پخش مسابقات جام‌جهانی 2014 برزیل، پیام‌نمای شبكه سه سیما اخبار و رویدادهای مربوط به این مسابقات را پوشش می‌دهد.

حمیدرضا امامی، مدیر پیام‌نمای این شبکه از پوشش ویژه مسابقات و رویدادهای مربوط به جام جهانی 2014 برزیل در پیام‌نما خبر داد و گفت: پیام‌نما شبکه سه برای پوشش اتفاقات مربوط به بازی‌های جام‌جهانی اقدام ویژه‌ای ترتیب داده است. برنامه بازی‌ها که هفته گذشته در پیام‌نما قرار گرفت؛ ضمن این که همکاران ما از شب تا صبح در پخش شبکه حضور دارند و نتایج را به صورت همزمان در پیام‌نما منتشر می‌کنند.

به گزارش ایسنا، وی در همین رابطه افزود: این همزمانی در پوشش اخبار و نتایج مسابقات برای اولین بار است که در پیام‌نمای شبکه‌ها اتفاق می‌افتد؛ ضمن این که بخش‌هایی هم درباره معرفی تیم‌های ملی حاضر در این دوره از رقابت‌ها، تاریخچه برگزاری جام جهانی و اتفاقات آن اطلاعاتی در پیام‌نما قرار می‌گیرد.

مدیر پیام‌نما شبکه سه همچنین آماری از میزان مخاطبان آن ارائه و بیان کرد: میزان مخاطبان پیام‌نما را می‌توان زمانی بهتر متوجه شد که یک اشتباه کوچک به وجود می‌آید و حجم بالایی از ارتباط‌های مخاطبان با ما برای اصلاح آن است؛ ضمن این که میزان مخاطبان در بخش ورزشی بالاست. آخرین آمار ما از مخاطبان در سطح کشور 9 درصد و در شهر تهران 17 درصد بوده است.

وی اهمیت پیام‌نما را دسترسی راحت مخاطبان به اطلاعات دانست و ادامه داد: به دلیل این که ضریب نفوذ اینترنت در ایران پایین است، می‌توان بر کارکردها و اهمیت پیام نما تاکید کرد. ممکن است همه افراد به اینترنت دسترسی نداشته باشند. اما در همه خانه‌ها یک تلویزیون وجود دارد و می‌توان از طریق پیام نما آمار و اخبار برنامه ها را پیگیری کرد.

۱۳۹۳/۳/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...