نسخه چاپی

حاشیه‌های برگزاری جشن امید در باغ فین

توزیع‌جاسوئیچی‌باتصویرهاشمی‌در"جشن‌امید"

برگزاری مراسم جشن امید در باغ فین كاشان دارای حاشیه‌های متعددی بود كه توزیع جاسوئیچی با تصویر هاشمی رفسنجانی و عدم حضور فرماندار و نماینده مردم كاشان در مجلس در جلسه از جمله آنهاست.

به گزارش نما به نقل از فارس، به مناسبت اولین سالگرد پیروزی دولت تدبیر و امید جشن امید شنبه شب توسط حزب اعتدال و توسعه این شهرستان، ستاد مرکزی دکتر روحانی و بنیاد تدبیر و امید ایرانیان در باغ فین کاشان برگزار شد.

* به دلیل همزمانی ساعت شروع مراسم با اذان مغرب و عشاء نماز جماعت در باغ فین کاشان محل برگزاری مراسم اقامه شد.

* حضور فائزه هاشمی در جلسه ویژه دیدار با بانوان کاشانی در حاشیه جشن امید از دیگر حواشی این مراسم بود.

* توزیع جاسوئیچی‌هایی با عکس هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی از دیگر حواشی مراسم بود که گویا مسئولان برگزارکننده این جشن می‌خواستند دولت کلید و یا قفل‌های بسیار در مسیر توسعه کشور را تداعی کنند.

* عدم حضور فرماندار، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی و اکثر مدیران شهرستان نکات حاشیه‌ای دیگر این مراسم بود.

* در میانه مراسم یکی از حضار نسبت به حضور معاون فرماندار سابق و فعلی کاشان در این مراسم معترض شد که با عدم استقبال حضار و عذرخواهی فائزه هاشمی رفسنجانی در ابتدای سخنانش همراه بود.

* از چند روز پیش در مورد مهمان این مراسم افراد بسیار زیادی مطرح شده بود و حتی برخی نام فاطمه هاشمی را به عنوان گزینه نهایی مراسم سخنرانی اعلام کرده بودند.

۱۳۹۳/۳/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...