نسخه چاپی

رییس جمهوری نیجریه هم وعده پاداش داد

پایگاه خبری «یورواسپرتس» از تماس «جاناتان گودلاك» رییس جمهوری نیجریه با بازیكنان تیم ملی فوتبال این كشور در اردوی برزیل خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، یورواسپرتس در این گزارش به نقل از یک خبرنگار نیجریه ای آورده است: رییس جمهوری نیجریه در این تماس قول داده در صورتی که تیم ملی این کشور برابر ایران پیروز و راهی مرحله بعد شود، پاداش ویژه ای به بازیکنان و کادر فنی اهدا کند.

خبرنگار نیجریه ای که در تمرین تیم ملی فوتبال ایران در کمپ اختصاصی کورینیتیانس حضور داشت، گفت: رییس جمهوری نیجریه با اردوی تیم ملی فوتبال این کشور در شهر سائوپائولو برزیل تماس گرفته و ضمن گفت و گو با سرمربی، با اعضای تیم ملی نیز صحبت کرده است.

رییس جمهوری نیجریه اعلام کرده در صورتی که تیم ملی نیجریه بتواند در نخستین دیدار خود برابر ایران پیروز شود، پاداش ویژه ای به آنها اهدا می کند.

ˈجاناتان گودلاکˈ همچنین قول داده در صورتی که تیم ملی نیجریه به مرحله بعدی صعود کند، پاداش ویژه ای به بازیکنان و کادر فنی اعطا می کند.

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و نیجریه در بیستمین دوره مسابقات جام جهانی 26 خردادماه در ˈکوریتیباˈ برزیل برگزار می شود.

این تماس رییس جمهوری نیجریه ای در حالی است که رییس جمهوری ایران صبح روز گذشته (شنبه) در دومین نشست خبری خود وعده پاداش به تیم ملی فوتبال در صورت کسب نتایج خوب در جام جهانی فوتبال داده بود.

۱۳۹۳/۳/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...