نسخه چاپی

آماده فرمان رهبرانقلابیم

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان این‌كه این نیرو تمام تحولات عراق را رصد می‌كند، اظهار كرد: ما این آمادگی را به لحاظ نظامی داریم كه هر موقع فرمانده كل قوا و فرماندهان ارتش اجازه دهند به وظیفه و تكلیف قانونی خود عمل كنیم.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در حاشیه جشن ازدواج سربازان نیروی زمینی در جمع خبرنگاران درباره تحولات اخیر عراق و فعالیت گروه تروریستی داعش، گفت: نیروی زمینی ارتش نه تنها درباره تحولات عراق بلکه همواره تحولات منطقه و جهان و تهدیدات گوناگون را به صورت دائم و منظم رصد می‌کند و در این خصوص نیز موفق بوده است.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه با بیان اینکه ما در مرزهای غرب کشور حضور داریم، اظهار کرد: اکنون این حضور پررنگ‌تر شده است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه اظهار کرد: تحولات کشور عراق و منطقه بخشی از برنامه نظام استکباری، صهیونیست‌ها و شیطان بزرگ است و پیام ما این است که مسلمانان هوشیار و بیدار باشند و با طنان ایادی صهیونیست و استکبار به چاه نروند.

حیدری در ادامه افزود: ما مراقبت‌های خود را از مرزهای غربی کشور بیشتر کرده‌ایم تا بر منطقه تسلط داشته باشیم و پاسخی قاطع و به موقع به تهدیدات بدهیم. گرچه ما تهدیدی را متوجه مرزهای خود نمی‌دانیم.

وی در پایان افزود: مردم ما بیدار و در رکاب رهبری هستند ولی ما به عنوان نیروهای مسلح وظیفه خود را مراقبت از کشور و مرزها می‌دانیم.

۱۳۹۳/۳/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...