نسخه چاپی

لیگ جهانی والیبال؛

ایتالیا با تركیب اصلی به ایران نمی‌آید

تیم ملی والیبال ایتالیا كه در هفته پنجم لیگ جهانی با ملی پوشان ایران بازی دارد، با تركیب اصلی خود به تهران نمی آید.

به گزارش نما، هفته پنجم لیگ جهانی والیبال از روز جمعه 30 خردادماه آغاز می شود و تیم ملی والیبال ایران در دو بازی به مصاف ملی پوشان این کشور در سالن 12هزارنفری آزادی می رود.

تیم ملی والیبال ایتالیا که جمعه شب نخستین شکست خود در لیگ جهانی سال 2014 را در برابر لهستان پذیرفت، قرار است از ورشو راهی تهران شود.

مارو بورتو سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا برای سفر به لهستان چند بازیکن شاخص خود از جمله ایوان زایتسف، سیمون پارودی، سالواتور روسینی، امانوئل بیرالی (کاپیتان اول) و دیوید سایتا را همراه خود نبرد و قرار است از لهستان به تهران پرواز کنند. بنابر این پیش بینی می شود این تیم با ترکیب غیر اصلی به تهران خواهد آمد.

البته این موضوع به نتیجه بازی دوم تیم ملی والیبال ایتالیا برابر لهستان هم بستگی دارد، اگر لاجوردی پوشان مغلوب شوند، شاید در برنامه ریزی های خود تغییری ایجاد کنند و با نفرات اصلی به تهران بیایند.

توماس براتا، لوکا وتوری، آنتونیو کوروتا، کابریل ماروتی، فیلیپو لانزا، سیمونه باتی، ماتیو پیانو، میخائیل بارانوویچ، آندرا جیوی، گیلیو سابی، ماسیمو کولاچی و لوئیجی راندازو ملی پوشان والیبال ایتالیا در برابر لهستان بودند.

تیم های لهستان، ایتالیا، ایران و برزیل چهار تیم گروه یک لیگ جهانی والیبال هستند که برای صعود به مرحله نهایی با یکدیگر رقابت دارند. تیم ملی والیبال ایتالیا در حال حاضر با 19 امتیاز صدرنشین این گروه است و به دلیل میزبانی مرحله نهایی لیگ جهانی، حضورش در مرحله بعدی مسجل است.

تیم ملی والیبال ایران با پیروزی شب گذشته برابر برزیل، با 6 امتیاز و یک پله صعود در ربته دوم جدول این گروه قرار گرفت و برزیل و لهستان نیز جایگاه های سوم و چهارم را در اختیار دارند.
منبع: ایرنا

۱۳۹۳/۳/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...