نسخه چاپی

18نیروی پلیس مامور مراقبت از رونالدو +تصاویر

در سه روز گذشته 3 بار از سوی مشتاقان رونالدو برای رسیدن به او و گرفتن عكس یادگاری تلاش شده كه با توجه به جمعیت زیاد و ناشناخته بودن افراد حاضر در میان مردم عادی این مسئله برای نیروهای امنیتی به یك كابوس تبدیل شده است.

به گزارش نما به نقل از مشرق، نیروهای امنیتی برزیل تصمیم گرفتند 18 نفر از زبده ترین نیروهای خود را برای مراقبت و اسکورت کریستیانو رونالدو اختصاص بدهند.

کریستیانو رونالدو که در سفر از پرتغال به برزیل با هواپیمای مخصوص خود و جدا از کاروان تیم ملی پرتغال، پذیرایی از نزدیک به 18 خبرنگار و عکاس را بر عهده گرفته است یک تیم 18 نفره از نیروهای امنیتی را نیز در کنار خود می بیند.

103859_353.jpg

در سه روز گذشته 3 بار از سوی مشتاقان رونالدو برای رسیدن به او و گرفتن عکس یادگاری تلاش شده که با توجه به جمعیت زیاد و ناشناخته بودن افراد حاضر در میان مردم عادی این مسئله برای نیروهای امنیتی به یک کابوس تبدیل شده است.

این نیروهای پلیس مستقل از گارد امنیتی مخصوص کاروان تیم ملی پرتغال عمل می کند و وظیفه دارد که فقط مراقب رونالدو باشد. البته رونالدو در صفحه توییتر خودش نوشته که این پلیسها برای حفاظت از همه بازیکنان پرتغالی در کنار ما هستند تا حساسیتها درباره او و همسرش شدت نگیرد.

103860_750.jpg

۱۳۹۳/۳/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...