نسخه چاپی

از رضاخان تا رضاجان پهلوی!

"مانوك خدابخشیان" مجری تلویزیون ماهواره ای ضدانقلاب "اندیشه" در مورد انتشار ترانه ای علیه رضاخان پهلوی، اظهار نظر كرد.


"محسن نامجو" خواننده دین ستیز هنجارشکن که پس از فرار از کشور مورد استقبال شبکه های ماهواره ای و رسانه های بیگانه قرار گرفته بود، در یکی از آخرین کارهای خود "رضاشاه پهلوی" را نیز بی نصیب نگذاشت و در این میان شبکه "صدای آمریکا" نیز به تبلیغ این ترانه پرداخت.
مانوک خدابخشیان در ابتدای برنامه خود با اظهار شادمانی و خوش خیالی از اینکه "جمهوری اسلامی" از بین خواهد رفت، گفت: «همه ما صدای رنسانس ایران را می شنویم. صدای پای پهلویسم می آید. پهلویسم خواهد آمد.»
این فعال ضدانقلاب با کنایه به کسانی که خواهان برگشت ربع پهلوی به ایران و ادامه سلطنت وی هستند گفت: «البته منظور ما از پهلویسم، یعنی سکولاریسم و مدرنیسم است، نه اینکه شاهزاده ای با اسب سفید و با سم های طلایی به تهران بیاید. ما چنین نظری نداریم.»
مانوک خدابخشیان خاطر نشان کرد: «ما درباره پهلویسم صحبت می کنیم، به گونه ای که یک گیتارزن به نام محسن نامجو به همه مردم یادآور می شود. نمی دانم چرا بعضی از افراد اپوزیسیون خارج از کشور به خشم آمده اند؟ این گیتارزن راست می گوید. ملت ایران نیاز به کسی دارد که مثل رضاخان "اخلاق سگ" داشته باشد.»
مجری شبکه با اشاره به حضور ربع پهلوی در برنامه افق صدای آمریکا یادآور شد: « به اصطلاح نوه رضاخان، همان شاهزاده ای که نمی دانم اگر ایشان نبود، برنامه افق صدای آمریکا چه باید می کرد؟ در هر بحثی از او دعوت می کنند؛ وقتی زلزله رخ می دهد رضا پهلوی باید اظهار نظر کند؛ وقتی گردباد می آید رضا پهلوی باید اظهار نظر کند؛ در هر اتفاقی باید او حرف بزند.»
وی افزود: «وقتی از رضا پهلوی درباره این کلیپی که علیه رضا شاه درست شده است سوال می کنند، او وارونه جواب می دهد، چون می خواهد "رضاجان" بماند. البته بین رضاخان و رضاجان یک نقطه فاصله است و این رضا پهلوی است که باید انتخاب کند کدام راه را انتخاب خواهد کرد.»

۱۳۹۳/۳/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...