نسخه چاپی

فدراسیون باید قرارداد كی‌روش را تمدید كند

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال كشورمان معتقد است كه فدراسیون فوتبال باید قرارداد كارلوس كی‌روش را تمدید كند تا این مربی همچنان در تیم ملی فعالیت كند.

به گزارش نما، یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد بحث جدایی کی‌روش از تیم ملی ایران که تقریباً قطعی به نظر می‌رسد، اظهار داشت: من هم این موضوع را از طریق رسانه‌ها شنیده‌ام اما امیدوارم کی‌روش در ایران بماند. فدراسیون باید قرارداد کی‌روش را تمدید کند. او با فوتبال روز دنیا آشناست و می‌‌توانیم از تجربیات این مربی استفاده کنیم. شما دیدید که کی‌روش چگونه میانگین دوندگی بازیکنان را از شش تا هفت کیلومتر به ۱۰ کیلومتر رساند و این کار بزرگی بود.

وی در مور برخی انتقادها از کی‌روش مبنی بر اینکه تیمش فوتبال خوبی را مقابل نیجریه به نمایش نگذاشت، تأکید کرد: معتقدم نباید از تیم ملی‌ انتظار زیادی داشته باشیم یا توقع داشته باشیم که چهار یا پنج امتیاز بگیرد. سطح فنی فوتبال ما از تیم‌هایی که با آنها همگروه هستیم پایین‌تر است و با این وضعیت باید انتظارات منطقی داشته باشیم. خیلی‌ها معتقدند ایران باید تهاجمی بازی کند و برای حمله برنامه داشته باشد ولی خوب دفاع کردن هم روشی از بازی است. اینکه بتوانیم خوب دفاع کنیم جزئی از فوتبال است. در ضمن شما باید داشته‌های کی‌روش را هم در نظر بگیرید.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که «به نظر شما کدام تیم مدعی جدی قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۴ است؟»، گفت: قبل از شروع جام جهانی از برزیل، اسپانیا، آرژانتین و آلمان به عنوان شانس‌های مسلم قهرمانی نام برده می‌شد. من فکر می‌‌کنم این جام در نوع خود قابل پیش‌بینی نیست و شاید جام شگفتی‌ها باشد. در بین مدعیان وضعیت آلمان را بهتر می‌بینم ولی فکر می‌‌کنم تیمی قهرمان خواهد شد که کسی فکرش را نمی‌‌کند. در این جام بعضی تیم‌ها واقعاً عالی فوتبال بازی می‌کنند که از آن جمله می‌‌توان به تیم ملی‌ شیلی اشاره کرد. هیچکس فکر نمی‌کرد اسپانیا و انگلیس حذف شوند و حالا ایتالیا هم در خطر حذف قرار دارد. اینها نشان می‌دهد که در جام جهانی نمی‌توان تیمی را از پیش برنده و بازنده دانست.

سرمربی ذوب آهن در خصوص وضعیت این تیم و فعالیت ذوبی‌ها در فصل نقل‌وانتقالات تأکید کرد: احتمالا دو بازیکن جدید در دو پست می‌‌گیریم. از امروز هم اردویی هشت روزه در کرج خواهیم داشت و دو بازی تدارکاتی با تیم‌های سایپا و تیم امید برگزار خواهیم کرد. امسال تیم جوان و با انگیزه‌ای داریم و میانگین سنی ذوب‌آهن را پنج سال پایین‌تر آورده‌ایم.

۱۳۹۳/۳/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...