نسخه چاپی

درخشش بازیكن مازاد استقلال در برزیل

جالب است بدانید ستاره‌ای كه تبدیل به اسلحه پنهان كی روش شده، در ابتدای لیگ نهم توسط كادرفنی استقلال به عنوان بازیكن مازاد معرفی شد.

از ترکیب 11 نفره‌ای که این روزها برای تیم ‌ملی کشورمان در جام‌ جهانی‌ به میدان می‌رود، دست‌کم 4 بازیکن را باید از محصولات اورجینال و کشف‌های خاص کارلوس کی روش دانست.

خوب یا بد، در حال حاضر علیرضا حقیقی، مهرداد پولادی، اشکان دژاگه و رضا قوچان‌نژاد 4 نفری هستند که حضورشان در ترکیب تیم‌ ملی بدون مرد پرتغالی غیرممکن به نظر می‌رسید. در مورد حقیقی که فعلاً قضاوت زود است و شاید دو هفته دیگر بهتر بتوان راجع ‌به کیفیت این انتخاب پر از ریسک سخن گفت. گوچی و به خصوص اشکان هم ستاره‌هایی بودند که وضع خوب فنی‌شان برای همه روشن بود اما کسی زور به ایران کشاندن آنها را نداشت. این وسط فقط می‌ماند یک نفر دیگر‌؛ مهرداد پولادی، مدافعی که همین‌جا در ایران پیش چشم همه ما بازی می‌کرد اما هیچ ‌کس حتی نمی‌توانست فکرش را بکند که او قابلیت تبدیل شدن به دومین بازیکن ‌برتر جام ‌جهانی‌ از نظر فیفا در پایان یک دور از مسابقات مرحله گروهی را داشته باشد!

جالب است بدانید ستاره‌ای که تبدیل به اسلحه پنهان کی روش شده، در ابتدای لیگ نهم توسط کادرفنی استقلال به عنوان بازیکن مازاد معرفی شد. پس از آنکه مرفاوی مهرداد را نخواست، او به تراکتور رفت و حتی در بازی رودررو با شوتی دیدنی دروازه طالب‌لو را از 40 متری گشود اما شادی نکرد. در کنار مهرداد پولادی، از رینالدو هم باید به عنوان دیگر بازیکن رد شده توسط مرفاوی یاد کرد‌؛ بازیکنی که خیلی زود در کیه‌وو خوش درخشید و در قالب تیم‌ ملی پرو به سوپراستار جام ملت‌های آمریکای جنوبی بدل شد!

منبع: روزنامه خبر ورزشی

۱۳۹۳/۳/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...