نسخه چاپی

تست بازیگری در سی‌سی‌یو

داریوش كاردان درباره‌ی چگونگی بازی در نقش امیرعباس هویدا در «معمای شاه» و حضورش در این كار گفت: در آذر ماه سال 91 در سی‌سی‌یو بودم كه آقای ورزی با من تماس گرفتند و برای بازی در نقش هویدا از من دعوت كردند و من نیز پذیرفتم. ایشان می‌خواستند گروه تست را به سی‌سی‌یو بفرستند اما این امكان وجود نداشت. بعد از آنكه از بیمارستان مرخص شدم اگرچه حال نزاری داشتم اما به كاخ سعدآباد رفتم، تست دادم و موفقیت‌آمیز نیز بود.


داریوش کاردان درباره‌ی چگونگی بازی در نقش امیرعباس هویدا در «معمای شاه» و حضورش در این کار گفت: در آذر ماه سال 91 در سی‌سی‌یو بودم که آقای ورزی با من تماس گرفتند و برای بازی در نقش هویدا از من دعوت کردند و من نیز پذیرفتم. ایشان می‌خواستند گروه تست را به سی‌سی‌یو بفرستند اما این امکان وجود نداشت. بعد از آنکه از بیمارستان مرخص شدم اگرچه حال نزاری داشتم اما به کاخ سعدآباد رفتم، تست دادم و موفقیت‌آمیز نیز بود.
او ادامه داد: در این فاصله من کمی از امیرعباس هویدا فیلم داشتم که دیدم و تعدادی کتاب و جزوه نیز درباره او خواندم به اضافه اینکه شخصا زمانی که در دوران تحصیل به سر می‌بردم هویدا را در تلویزیون می‌دیدم و نوع گفتار و رفتارش را در ذهن داشتم. البته هر چقدر هم که به یک نفر نزدیک باشیم بدون راهنمایی کارگردان نمی‌توانیم کار کنیم چون کارگردان در ذهن خود مجموعه‌ای از افراد را در نظر دارد، سرانجام با راهنمایی‌های آقای ورزی و سابقه‌ای که خودم داشتم این نقش را ایفا کردم.

۱۳۹۳/۴/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...