نسخه چاپی

ریزش مرگبار آوار در محله نارمك تهران

سید جلال ملكی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش مرگبار آوار بر سر سه كارگر در محله نارمك خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: سید جلال ملکی در گفت‌وگویی، در این باره گفت: در ساعت 17:55 عصر روز گذشته یک مورد حادثه ریزش آوار به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه 17 و گروه نجات 10 و 12 را به محل حادثه واقع در میدان 68 نارمک اعزام کرد.

ملکی اضافه کرد: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که کارگران حین تخریب یک ساختمان دو طبقه مسکونی بودند که ناگهان این حادثه رخ داده و تخریب سقف و دیواره‌های این ساختمان سبب محبوس شدن سه نفر از آنان در زیر آوار شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اقدامات آتش نشانان در محل حادثه اظهار کرد: عوامل آتش نشانی همزمان با ایمن سازی محل اقدامات خود برای خارج کردن این افراد را آغاز کرده و پس از مدتی نخستین کارگر که یک افغان بود را از زیر آوار خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند.

ملکی با بیان اینکه تنها بدن این کارگر تا نیمه بیرون از آوار مانده بود و دو کارگر دیگر تماما در زیر خروارها خاک محبوس شده بودند، گفت: اقدامات آتش نشانان برای نجات دو کارگر دیگر ادامه داشت که دقایقی بعد آنان موفق شدند یک کارگر 35 ساله ایرانی را زنده از زیر آوار خارج کنند و برای انتقال به بیمارستان به عوامل اورژانس تحویل دهند.

وی اضافه کرد: پس از مدتی آتش نشانان سومین کارگر را که یک جوان 24 ساله افغان بود از زیر آوار خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند که آنان پس از بررسی علائم حیاتی مرگ وی را تایید کردند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران آتش نشانان در ساعت 20 به عملیات خود خاتمه دادند و علت حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

۱۳۹۳/۴/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...