نسخه چاپی

پیام آیت‌الله نوری‌همدانی در محكومیت حكم اعدام شیخ نمر

آیت الله نوری همدانی گفت: به مسئولین سعودی هشدار می‌دهیم كه این گونه برخوردهای تند موجب جریحه‌دار شدن احساسات شیعیان در همه جای عالم می شود و بدانند كه راهی به جز پاسخ دادن به مطالبات حقه مردم ندارند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم از قم، آیت الله نوری همدانی در پیامی به مناسبت صدور حکم نادرست اعدام روحانی مبارز، آیت الله نمر توسط حاکمان عربستان سعودی، اظهار کرد: با کمال تأسف اخبار ناراحت‌کننده از وضعیت شیعیان عربستان به اینجانب واصل گردید. طرز رفتار مسئولان سعودی نسبت به شیعیان خصوصاً علمای محترم احصا و قطیف موجب تاثر فراوان گردید.

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرده است: ما به مسئولین سعودی هشدار می‌دهیم که این گونه برخوردهای تند موجب جریحه‌دار شدن احساسات شیعیان در همه جای عالم می شود و حاکمان سعودی باید بدانند راهی به جز پاسخ دادن به مطالبات حقه مردم ندارند و همچنین نهادهای حقوق بشر نسبت به این موضوع نباید سکوت کرده و برای بازگرداندن حقوق از دست رفته مردم تلاش کنند.

این استاد عالی حوزه علمیه قم خاطرنشان کرده است: علما و حوزه‌های علمیه صدور حکم اعدام برای عالم بزرگ آن منطقه، آیت‌الله شیخ نمر را محکوم کرده و حکم اعدام برای این عالم بزرگ را تحمل نمی‎‌کنند.

۱۳۹۳/۴/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...