نسخه چاپی

استیضاح ۴ وزیر در دستور كار نمایندگان مجلس

نماینده مردم اهواز، باوی، كارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی از تحویل طرح استیضاح ۴ وزیر دولت یازدهم به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.

به گزارش نما سید شریف حسینی در گفت‌وگو با تسنیم در اهواز، اظهار کرد: در حال حاضر طرح استیضاح 4 وزیر دولت یازدهم از سوی نمایندگان به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تحویل داده شده است.

وی افزود: تحویل طرح استیضاح وزرا از سوی نمایندگان مجلس به هیئت رئیسه دلیل بر اعلام وصول آن نیست بلکه طبق روال قانونی باید نشست اولیه هیئت رئیسه انجام و این موضوع بررسی شود و بعد بر اساس قانون هیئت رئیسه موظف است که اعلام وصول را اعلام کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وزیر راه و شهرسازی، وزیر کشور و وزیر نیرو 4 وزیری هستند که استیضاح آنها در دستور کار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

وی با بیان این که امضاهای طرح استیضاح این 4 وزیر از سوی نمایندگان جمع آوری شده، تصریح کرد: هیئت رئیسه از نمایندگان استیضاح کننده خواست نشستی با ورزا داشته باشند و مواردی که قبل از استیضاح قابل حل است بررسی و اصلاح شود.

حسینی تاکید کرد: هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بر اساس روال قانونی موظف به اجرای قانون است و امیدواریم شرایطی به وجود آید که تعاملات مجلس و دولت با این استیضاح ها خدشه دار نشود.

۱۳۹۳/۴/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...