نسخه چاپی

مصاحبه مردان سابیا پس از پیروزی

آرژانتین با گل آنخل دی‌ماریا توانست به مرحله یك چهارم نهایی راه یابد.

آرژانتین با گل آنخل دی‌ماریا توانست به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد. لیونل مسی پس از پایان این دیدار گفت: خوشحالیم که توانستیم روندرو به رشدمان را ادامه دهیم. بازی سختی برابر سوئیس داشتیم اما فوتبال همین است و توانستیم در دقایق پایانی به هدف‌مان برسیم. از همان ابتدای وقت اضافه به قصد گل زدن وارد زمین شدیم. در مقاطعی از مسابقه نیز تیم دچار استرس شد و به خاطر همین فرصت‌هایمان از دست رفت اما خوشحالم که در نهایت توانستیم به گل برسیم.

مسی در ادامه گفت: سوئیس تیم خوب و قدرتمندی است و همان طور که انتظار داشتیم بازی کرد. می‌دانستیم که جزئیات نتیجه این بازی را رقم می‌زند. امروز ما خوش‌شانس بودیم که توانستیم به پیروزی برسیم و به مرحله بعد راه یابیم. پیروزی برابر سوئیس اصلا آسان نبود.

هیگواین: مهم کسب پیروزی بود

گونسالو هیگویین پس از پایان این دیدار گفت: بازی خیلی سختی برابر سوئیس داشتیم. ما فرصت‌های زیادی را در این دیدار هدر دادیم و هرچه از بازی گذشت کارمان سخت‌تر شد اما مهم این بود که توانستیم در نهایت پیروز از زمین خارج شویم.

مهام تیم ملی آرژانتین درباره شرایط خود گفت: احساس خوبی دارم. مشکلی در 120 دقیقه احساس نکردم. بازی در مرحله بعد سخت خواهد بود و باید هرچه در توان داریم بگذاریم تا بتوانیم به پیروزی برسیم. در این دیدار بازیکنان ما تلاش زیادی کردند و خسته شدند. امیدوارم تا شروع بازی بعدی بتوانیم به سطح آمادگی بهتری برسیم.

زابالتا: بازی سخت و درگیرانه‌ای برابر سوئیس داشتیم

پابلو زابالتا مدافع تیم ملی آرژانتین پس از صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی گفت: بازی خیلی سخت و درگیرانه‌ای برابر سوئیس داشتیم. بازیکنان آن‌ها فضاهای زمین‌شان را پر کرده بودند و همین باعث شده بود کار ما در این دیدار سخت شود.

زابالتا در ادامه گفت:‌ امروز توپ و میدان در اختیار ما بود و توانستیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. ما می‌دانیم که در لحظات سخت چطور باید بازی کنیم. خوشحالم که تا دقایق پایانی از گل زدن ناامید نشدیم و توانستیم به هدف‌مان برسیم.

ماسچرانو: رفته رفته بهتر می‌شویم

خاویر ماسچرانو پس از صعود تیم ملی آرژانتین به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2014 برزیل اظهار داشت: نمی‌خواستیم این بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود و به دنبال پیروزی در طول 90 دقیقه بازی بودیم ولی همان طور که تصورش را از قبل می‌کردم، بازی دشواری شد. خوشبختانه دی‌ماریا روی پاسی که مسی به او داد دروازه سوئیس را باز کرد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده نشود.

وی افزود: تیم ما رفته رفته بهتر می‌شود. هر چند مسابقات هم دشوار می‌شوند.

بازیکن تیم ملی آرژانتین ادامه داد: نیمه دوم آرژانتین عملکرد بهتری داشت و ما نمی‌خواستیم که این دیدار به وقت‌های اضافه کشیده شود. به خوبی سوئیس را تحت فشار قرار دادیم و خوشبختانه در انتهای بازی امضای خود را زدیم.

۱۳۹۳/۴/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...