نسخه چاپی

مدیران پروازی تعیین تكلیف می‌شوند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: مدیران پروازی كه خانواده آن‌ها حاضر به سكونت در همدان نیستند، تعیین تكلیف می‌شوند.

به گزارش نما به نقل از فارس، امیر خجسته ظهر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان همدان با اشاره به وضعیت بودجه استان و شهرستان همدان گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور و تحریم‌ها، دست ما در مجلس و دولت بسته است.

وی افزود: پول کشور در بانک‌های خارجی دپو شده چراکه نفت از کشور خارج می‌شود اما پول وارد نمی‌شود و با این وصف باید بتوانیم شرایط برگشت پول را مهیا کنیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عنوان سال‌جاری گفت: ما برای تحقق هر 2 قسم شعار رهبری در سال‌جاری آماده هستیم و در مجلس نیز دولت را حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یک اصل است به ظرفیت‌های کشور در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: شرایط بسیار خوبی برای تحقق اصل اقتصاد مقاومتی در کشور داریم که از آن نباید غفلت کرد.

خجسته با تاکید بر اینکه نباید از کنار فرصت‌ها و ظرفیت‌های کنونی به راحتی عبور کرد، گفت: در حال حاضر زمینه بسیار مناسبی برای عبور از تحریم‌ها ایجاد شده که در این راستا باید مدیریت بین‌المللی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اقتصاد و فرهنگ 2 مقوله مهم و اساسی است، خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این 2 محور مورد تاکید رهبری باید گام‌های اساسی برداشت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در راستای تحقق منویات رهبری توجه به قوانین مغفول مانده و قوانین مورد نیاز در مجلس نیز هدف است.

وی با بیان اینکه موفقیت در جنگ نرم نیز در گرو تقویت و توجه به مباحث اعتقادی است، گفت: در جنگ تحمیلی نیز بر اساس توجه به مسائل اعتقادی غیرممکن‌ها ممکن شد.

خجسته با بیان اینکه در حال حاضر بودجه استان‌ها تعیین شده و بر لزوم توجه مدیران در راستای تخصیص کامل این رقم صحه گذاشت و یادآور شد: کشور با دریافت مالیات‌ها و عوارض اداره می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در هزینه‌کرد بودجه شهرستان همدان مهمترین بحث توجه به مناطق محروم و خصوصاً منطقه قهاوند است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علاوه بر مناطق محروم توجه به موارد اضطراری در شهرستان همدان نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در توزیع اعتبارات بودجه امسال شهرستان همدان به بحث بسیج نیز باید توجه شود، گفت: بسیج در راستای فعالیت‌های فرهنگی و جنگ نرم بازوی توانمندی است.

خجسته بهسازی روستاها را یک اصل اساسی دانست و افزود: برای بهسازی و آب شرب روستایی هر کدام 30 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: اگر پروژه‌ای در استان یا شهرستان در چند ردیف مالی بودجه گرفته بخشی از مبالغ آن باید به پروژه‌های مغفول اختصاص داده شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 75 درصد بودجه در مرکز و 25 درصد آن به استان‌ها داده شده است، گفت: جذب بیشتر بودجه و اعتبارات همت استانی می‌طلبد تا بتوانیم از ردیف‌های ملی جذب کنیم.

وی با اشاره به فعالیت راه‌آهن رشت و تعطیلی راه‌آهن همدان افزود: در این زمینه‌ها ما ساکت نخواهیم نشست چراکه حق استان را باید گرفت.

خجسته ضمن تقدیر از مدیرانی که پیگیر اخذ اعتبار از مرکز هستند، اظهار کرد: پیگیری‌های انجام شده با توجه به تحریم‌ها بسیار خوب بوده است.

وی به اتحاد مجمع نمایندگان استان اشاره کرد و گفت: این اتحاد سبب دفاع از استان در عرصه ملی است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان استان از هرگونه درگیری به دور هستند، افزود: درگیری کار انسان‌های ضعیف است و در مجمع نمایندگان همدان راهی ندارد.

وی با اشاره به حمایت جدی نمایندگان از سرمایه‌گذاران تصریح کرد: برخی مدیران قبلی وقت استان را گرفتند و بر اساس قصورشان سبب رکود برخی پروژه‌ها شدند که این موارد بخشودنی نیست.

خجسته با بیان اینکه غفلت مدیران خیانت به مردم است، خاطرنشان کرد: مدیران باید بر اساس اتحاد و وحدت پیش بروند و از هرگونه حاشیه‌سازی دوری کنند.

وی با بیان اینکه برخی آقایان دچار اختلافات چپ و راست شدند، گفت: تنها خط ولایت را قبول داریم و از آن نیز تخطی نخواهیم کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: هرکس بخواهد از چارچوب نظام و انقلاب تعدی کند به خطا گرفتار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ریگی در کفش ما نیست، افزود: اجازه هیچ حاشیه‌سازی در استان نمی‌دهیم و در چتر ولایت گام برمی‌داریم.

خجسته با بیان اینکه جهان جایگاه مرجعیت و ولایت جمهوری اسلامی ایران را شناخته به تاسی کشورهای اسلامی از منویات مقام معظم رهبری اشاره کرد.

وی با تاکید بر اینکه اصل 44 قانون اساسی باید احیا شود، گفت: احیای این بخش رمز موفقیت است و بر این اساس دولت باید کوچک‌سازی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تا زمانی که جذب سرمایه‌گذار در استان عملی نشده و جاذبه‌های گردشگری استان مغفول است نمی‌توان گفت توریستی هستیم.

وی افزود: اگرچه در راستای مکانیزه کردن کشاورزی و بخش صنعت کارهایی شده اما وضعیت و جایگاه خوبی نداریم.

خجسته با بیان اینکه سد تالوار در سال 83 باید به بهره‌برداری می‌رسید اما این هدف تاکنون محقق نشده است، گفت: در برهه‌ای استان وارد مباحث سیاسی شد و از هدف دور شدیم که موضوع حق‌الناسی بر مردم همدان است.

وی با بیان اینکه همدان امروز با مشکل آب دست و پنجه نرم می‌کند، تصریح کرد: چرا وضعیت آب پس از گذشت این همه سال باید این گونه باشد؟

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رایزنی استان با 150 سرمایه‌گذار به پیگیری وضعیت 2 پروژه منطقه اقتصادی جهان‌آباد و پتروشیمی ابن‌سینا اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: منطقه اقتصادی جهان‌آباد در همدان 30 هزار شغل ایجاد می‌کند و بر اساس تحقق پتروشیمی ابن‌سینا نیز 2 هزار شغل در استان ایجاد خواهد شد.

خجسته خواستار آن شد تا مدیران همدان به دور از هرگونه بازی سیاسی و جناحی به پیگیری وظایف خود بپردازند.

وی با اشاره به مدیران پروازی استان همدان خاطرنشان کرد: از مدیران پروازی قابل قبول نیست که ساکن همدان نشوند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس افزود: مدیران پروازی که خانواده آن‌ها حاضر به سکونت در همدان نیستند تعیین تکلیف می‌شوند چراکه این مسئله از آقایان پذیرفته نیست.

۱۳۹۳/۴/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...