نسخه چاپی

نقره و برنز سابر به عابدینی و پاكدامن رسید

2 نماینده ایران به ترتیب با كسب مدال نقره و برنز به كار خود در بخش انفرادی اسلحه سابر مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا پایان دادند.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومي فدراسيون شمشيربازي‌، روز نخست از هجدهمين دوره مسابقات شمشيربازي قهرماني آسيا در حالي امروز (چهارشنبه) در کره جنوبي به پايان رسيد که 2 نماينده کشورمان در اسلحه سابر موفق به کسب مدال نقره و برنز شدند.

مجتبي عابديني و علي پاکدامن که با از پيش رو برداشتن حريفان خود به جمع 4 بازيکن برتر ديدارهاي انفرادي اسلحه سابر رسيده بودند در اين مرحله و طبق قرعه‌کشي انجام شده مقابل هم قرار گرفتند که طي آن عابديني موفق به کسب پيروزي و صعود به ديدار نهايي شد.

اين شمشيرباز کشورمان در ديدار نهايي مقابل ورزشکار کره جنوبي که قهرماني المپيک را در اختيار دارد متحمل شکست شد و با قرار گرفتن در رده دوم به مدال نقره دست يافت. علي پاکدامن که از حضور در فينال باز مانده بود نيز همراه با نماينده هنگ کنگ صاحب مدال برنز مشترک شد.

محمد رهبري و فرزاد باهر ارسباران 2 نماينده ديگر ايران در اسلحه سابر مسابقات شمشيربازي قهرماني آسيا بودند که در ديدارهاي برگزار شده صبح امروز مقابل علي پاکدامن شکست خورده و از دور مسابقات کنار رفته بودند.

هجدهمين دوره مسابقات شمشيربازي قهرماني آسيا که از امروز در کره جنوبي آغاز شده به مدت 6 روز ادامه خواهد داشت. درمسابقات سابر قهرماني آسيا 53 شمشيرباز از 32 کشور حضور داشتند.

۱۳۹۳/۴/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...