نسخه چاپی

واكنش بازیكنان هلند پس از صعود

بازیكنان تیم هلند از پیروزی برابر كاستاریكا ابراز خوشحالی كردند.

هلند موفق شد با برتری 4 بر 3 برابر کاستاریکا در ضربات پنالتی حریف آرژانتین در مرحله نیمه نهایی جام جهانی شود.

تیم کرول دروازه‌بان تیم ملی هلند که موفق شد با مهار دو ضربه پنالتی تیمش را به جمع ۴ تیم برتر جهان برساند، پس از پایان مسابقه گفت: این ثمره ۷ هفته تلاش من بود. اما من به هیچ وجه به تنهایی عامل موفقیت هلند نبودم. هلند ۲۳ بازیکن خوب دارد که هر وقت مربی تشخیص دهد می‌تواند به تیم کمک کنند. من با فرانس مربی دروازه‌بان‌هایمان به خوبی برای ضربات پنالتی تمرین کرده بودم و قرار بود اگر بازی به پنالتی کشیده شود من به بازی بروم. خوشحالم که توانستم برای تیمم مفید واقع شوم.

** روبین فان پرسی مهاجم تیم هلند که در این دیدار تلاش زیادی برای گلزنی از خود نشان داد پس از پایان مسابقه گفت: تعویض فان خال عالی بود. اگر چنین چیزی در فوتبال دیده باشید باید به آن احترام بگذارید. ما همه می‌دانستیم کرول در ضربات پنالتی مهارت بالایی دارد. خوشحالم که توانست این مهارتش را نشان دهد.

** آرین روبن بعد از ۱۲۰ دقیقه بازی با کاستاریکا و کسب پیروزی در ضربات پنالتی اظهار داشت: واقعاً سزاوار برد مقابل کاستاریکا بودیم و این مسئله را در جریان بازی نشان دادیم. ما صاحب موقعیت‌های خیلی زیادی شدیم اما هرچه زدیم یا به در بسته خورد یا توسط دروازه‌بان تیم حریف مهار شد یا اینکه به تیر دروازه‌ها اصابت کرد.

وی ادامه داد: روی ضربات پنالتی تمرین کرده بودیمT می‌دانستیم احتمال زیادی دارد بازی به وقت اضافه و ضربات پنالتی کشیده شود. برای این بخش‌ها برنامه داشتیم با این حال جنگیدیم که در جریان بازی نتیجه را به سود خود کنیم.

روبن افزود: با این بازی یک بار دیگر مشخص شد روحیه تیمی هلند بسیار بالا است و با این ویژگی ما تقریباً تا روز پایانی جام جهانی باقی خواهیم ماند. خوشحالم برنده بازی طولانی با کاستاریکا شدیم و یک قدم به پیکار نهایی جام جهانی نزدیک‌تر شدیم.

وی در رابطه با درخشش تیم کرول دروازه‌بان دوم تیم که به جای سلیسن در پایان وقت اضافه دوم به ترکیب اضافه شد تا بتواند روی ضربات پنالتی مثبت عمل کند، نیز عنوان کرد: کرول یکبار دیگر نشان داد چه قابلیت بالایی دارد تک تک اعضای تیم ملی در کنار هواداران از این بابت از او کمال تشکر دارند.
منبع: فارس

۱۳۹۳/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...