نسخه چاپی

درخشان: ما باید برای كی‌روش تصمیم بگیریم نه او برای ما

عکس خبري -درخشان: ما بايد براي کي‌روش تصميم بگيريم نه او براي ما

عضو كانون مربیان ایران گفت: كی‌روش نباید برای ما تصمیم بگیرد بلكه ما باید برای او تصمیم بگیریم.

به گزارش نما، حمید درخشان در گفت‌وگو با تسنیم در مورد انتشار بیانیه دوم کانون مربیان ایران در مورد کارلوس کی‌روش، خاطرنشان کرد: به نظر من جلسه روز گذشته کانون مربیان یک جلسه حساب‌ شده بود. در این جلسه اساتید، اهل فن، خاک خورده‌های فوتبال، مربیان سازنده و ... حضور داشتند و بیانیه‌ای را امضا کردند که به اطلاع عموم رسید.

وی ادامه داد: باید تأکید کنم که کانون مربیان ایران هیچ مخالفتی با مربی خارجی ندارد و نمی‌دانم چرا نظرات کانون به این صورت انعکاس داده می‌شود! ما مخالف مربی خارجی نیستیم. شما ببینید در تمام دنیا کانون یا کمیته‌ای در هر فدراسیون وجود دارد که وقتی کار یک مربی در آن کشور تمام می‌شود عملکرد آن مربی را ارزیابی می‌کنند. فکر نمی‌کنم ارزیابی عملکرد یک مربی کار بدی باشد. واقعاً در کانون کسی کی‌روش را رد نکرده بلکه او را ارزیابی کردیم.

عضو کانون مربیان ایران در پاسخ به این سؤال که آیا این کانون مخالف تمدید قرارداد با کارلوس کی‌روش است، اظهارداشت: ما اصلاً مخالف تمدید قرارداد کی‌روش نیستیم و فکر می‌کنم بیانیه اول کانون مربیان کمی کار را سخت کرد. ما نمی‌گوییم مخالف تمدید قرارداد کی‌روش هستیم بلکه اعتقاد داریم باید ضوابطی لحاظ شود.

درخشان تصریح کرد: یکی از مواردی که روی آن بحث داریم این است که کی‌روش نباید برای ما تصمیم بگیرد بلکه ما باید برای او تصمیم بگیریم. الان اگر یک نفر از بیرون بیاید شما اجازه می‌دهید در کارتان یا چارت مدیریتی مجموعه شما دخالت کند؟! باید وظیفه هر کسی در فدراسیون و فوتبال ما مشخص باشد و فعالیت‌ها بر اساس آن صورت پذیرد.

۱۳۹۳/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...