نسخه چاپی

تعلیق دفتر خدمات مسافرتی منتخب فدراسیون فوتبال

اداره كل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان تهران، دفتر خدمات مسافرتی معرفی شده از طرف فدراسیون فوتبال را تعلیق كرد .

به گزارش نما ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران در مصاحبه با واحد مرکزی خبر گفت: هشت دفتر خدمات مسافرتی در برگزاری تورهای جام جهانی برزیل شرکت داشتند که از این تعداد هفت دفتر از کمیته فنی اداره کل میراث فرهنگی استان تهران مجوز گرفته بودند.

رجبعلی خسروآبادی با بیان اینکه یک دفتر نیز از طرف فدراسیون فوتبال به عنوان تور رسمی معرفی شده بود ، افزود : این آژانس نتوانست از کمیته فنی ما مجوز بگیرد زیرا بر اساس نظر کمیته فنی امکان اجرای درست برنامه های اعلام شده این آژانس به ویژه در زمینه حمل و نقل زمینی وجود نداشت.

وی گفت: فدراسیون فوتبال و دفتر خدمات مسافرتی یاد شده، این تور را بدون توجه به هشدارهای داده شده برگزار کردند که موجب نارضایتی بسیار زیادی در زمان اجرای تور شد.

خسروآبادی افزود: تعدادی از شکایات به طور کتبی رسید و ما در نخستین فرصت جلسه کمیته فنی را برگزار کردیم و مدت یک ساعت نیز پاسخ مدیر دفتر خدمات مسافرتی را شنیدیم.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: بر اساس ادعای صاحب دفتر مبنی بر این که می توانم رضایت مسافران را جلب کنم،آژانس فعلا به حالت تعلیق درآمده است.

خسروآبادی افزود: قرار شد پانزده روز آینده جلسه ای برگزار شود و در صورتی که صاحب آژانس توانست رضایت همه مسافران را جلب کند،لغو تعلیق دفتر در دستور کمیته فنی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: مشکلات پیش آمده برای مسافران سه محور اصلی داشت از جمله این که راهنمای تورها به درستی کار نمی کردند و مردم نمی توانستند از راهنماها استفاده کنند.

خسروآبادی افزود: بخش دیگری از مشکلات مربوط به حمل و نقل بین شهرها بود که گاهی برنامه سفرها برای پنج ساعت برنامه ریزی شده بود اما پیمودن مسافت تا ده ساعت نیز طول کشیده بود.

وی بی برنامگی در بعضی فعالیت ها و ارائه نشدن خدمات اعلام شده را از دیگر مشکلات ذکر کرد و گفت: اکنون همه مسافران به ایران بازگشته اند.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان تهران یادآور شد: از آنجا که این آژانس از طرف فدراسیون فوتبال معرفی شده، فدراسیون فوتبال از صاحب دفتر آژانس یاد شده، دو میلیارد تومان ضمانت نامه گرفته است.

خسروآبادی گفت: ما در حال تنظیم مکاتبه ای هستیم مبنی بر این که فدراسیون فوتبال حق بازگردان این ضمانت نامه را ندارد مگر این که رضایت همه شاکیان جلب شود.

وی گفت: از هفت دفتر خدمات مسافرتی که مورد تایید اداره کل میراث فرهنگی استان تهران بودند ، یکی از دفاتر رضایتنامه کامل همه مسافران را ارائه کرد که از این دفتر تقدیر شد و از بقیه دفاتر نیز شکایتی دریافت نشده است.

۱۳۹۳/۴/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...