نسخه چاپی

سخنان دنیزلی بعد از شكست تلخ

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شكست سنگین تیمش برابر الاتحاد عربستان با بیان اینكه بازیكنان پرسپولیس اشتباهات زیادی داشتند كه تعجب آور بود گفت: وقتی شما در مسابقات آسیایی این همه اشتباه می‌كنید طبیعی است كه باید شكست بخورید!

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به جده عربستان، مصطفی دنیزلی بامداد پنجشنبه و پس از شکست 3 بر صفر پرسپولیس برابر الاتحاد عربستان در سالن کنفرانس ورزشگاه فیصل بن عبدالعزیز شهر جده ضمن بیان این مطلب افزود: می دانستیم که بازی سختی داریم و به همین خاطر برنامه ریزی کرده بودیم که در یکساعت اول بازی را اداره کنیم و در 30 دقیقه باقی مانده برای صعود به مرحله بعد بازی کنیم.

وی ادامه داد: طبیعی است که وقتی شما در یک بازی اینقدر اشتباه می کنید نمی توانید انتظار پیروزی داشته باشید. وقتی تیم با این همه اشتباه در نیمه اول دو گل می خورد و به رختکن می رود قطعا از نظر روحی بهم می ریزد و شانسی برای صعود نخواهد داشت. من خیلی نمی توانم صحبت کنم چرا که رقیب از ما بهتر حرکت کرد و ما هم با اشتباهاتمان به آنها کمک کردیم که صعود کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس در دیدار با الاتحاد بسیار پراشتباه بود و شرایط پیروزی را به حریف تقدیم کردیم. وقتی شما از هر 10 توپ 7 تای آن را به حریف می دهید طبیعی است که باید چنین نتیجه ای رقم بخورد. ما نسبت به سایر دیدارهای خارج از خانه اشتباهات بیشتری داشتیم.

مصطفی دنیزلی ادامه داد: ما در همه گروه های لیگ قهرمانان آسیا بیشترین گل زده را داشته ایم اما وقتی با این نتیجه مغلوب حریف می شویم تعجب آور است و باعث ناراحتی شدید می شود. وضعیت روحی بازیکنان بهم می ریزد و تنها کاری که می توانی در این شرایط انجام دهی این است که به تیم حریف تبریک بگویی!

خبرنگار عرب زبان از دنیزلی پرسید که شما گفته بودید بدون پیروزی به ایران برنمی گردید که سرمربی پرسپولیس در پاسخ گفت چنین حرفی را هیچوقت نزده است اما این خبرنگار اصرار داشت که دنیزلی این حرف را زده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به خبرنگار مهر که گفت پرسپولیس در این دیدار نباخت بلکه در بازی با الغرافه و الهلال در تهران از لیگ قهرمانان حذف شد گفت: بله کاملا حق با شماست. گلی که در دقایق آخر دیدار با الغرافه در تهران خوردیم مسیر ما را عوض کرد.

۱۳۹۱/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...