نسخه چاپی

تكریت گورستان تروریست های داعش

یك منبع امنیتی در استان صلاح الدین عراق از كشته و زخمی شدن 90 عنصر وابسته به گروهگ تروریستی "داعش" در درگیری با عشایر مسلح شمال تكریت خبر داد.

به گزارش نما، السومریه نیوز" به نقل از این منبع امنیتی عراقی اعلام کرد که عشایر مناطق الزویه، محکول و المسحک در حومه شهر بیجی در 40 کیلومتری شمال تکریت، عصر دوشنبه توانستند 50 عنصر تروریستی داعش از جمله چند تروریست دارای تابعیت عربی را به هلاکت برسانند و با به آتش کشیدن چند خودرو و نفربر حدود 40 نفر دیگر از داعشی ها را زخمی کنند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، افزود: در عین حال پنج شهروند عراقی نیز توسط عناصر تروریستی داعش کشته و حدود 15 نفر دیگر هم زخمی شدند که در نهایت این درگیری ها با غلبه عشایر مسلح بر تروریست ها خاتمه یافت.

از سوی دیگر دستگاه مبارزه با تروریسم عراق از انهدام بیش از 45 خودرو و نفربر متعلق به گروه تروریستی داعش و هلاکت سرنشینان این خودروها که از موصل به سمت پالایشگاه بیجی در حرکت بودند، خبر داد.

سخنگوی رسمی این دستگاه گفت: دستگاه مبارزه با تروریسم با هماهنگی نیروی هوایی ارتش عصر امروز کاروانی متشکل از 60 خودرو تروریست ها را که از موصل به سمت پالایشگاه بیجی در حرکت بودند هدف قرار داده و موفق شدند بیش از 45 دستگاه از این خودروها را منهدم کنند.

۱۳۹۳/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...