نسخه چاپی

حسین فریدون: اصلاح‌طلبان برای روحانی نقشه دارند

به تازگی آقای حسین فریدون برادر و دستیار ویژه رئیس‌جمهور علیه سعید حجاریان گفته است: واقعا وی مغزش عیب پیدا كرده و گلوله‌ای كه به او خورده، هوش و حواسش را برده‌ است. این حالا برای ما تئوریسین شده و خط و نشان می‌كشد، اگر روحانی نبود حالا به این‌ها اجازه نفس كشیدن هم نمی‌دادند، اعترافات او را فراموش نكرده‌ایم كه مثل بلبل حرف می‌زد، حالا برای ما مبارز شده ‌است!

به تازگی آقای حسین فریدون برادر و دستیار ویژه رئیس‌جمهور علیه سعید حجاریان گفته است: واقعا وی مغزش عیب پیدا کرده و گلوله‌ای که به او خورده، هوش و حواسش را برده‌ است. این حالا برای ما تئوریسین شده و خط و نشان می‌کشد، اگر روحانی نبود حالا به این‌ها اجازه نفس کشیدن هم نمی‌دادند، اعترافات او را فراموش نکرده‌ایم که مثل بلبل حرف می‌زد، حالا برای ما مبارز شده ‌است!

وی افزود: این‌ها برای روحانی نقشه دارند، مثل هاشمی که او را بدبخت کردند و در انتخابات مجلس ششم آن بلا را سرش آوردند، الان هم آمده‌اند که از نردبان روحانی بالا بروند، اما ما آنقدر ساده نیستیم که این اجازه را بدهیم. روحانی بعضی حرف‌های این‌ها را گوش نداده، حالا اینطور حرف می‌زنند. من نمی‌دانم چه کسی به این‌ها لقب تئوریسین داده؟!

لازم به یادآوری است چندی پیش آقای سعید حجاریان در مصاحبه با نشریه اندیشه پویا، انتقاداتی را درباره رییس‌جمهور مطرح كرد.

۱۳۹۳/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...