نسخه چاپی

نظر جانشین فان خال درباره تیم هلند

سرمربی آینده تیم ملی هلند معتقد است كه لاله‌‌‌ها توان شكست دادن لیونل مسی و یارانش در آلبی سلسته و صعود مجدد به فینال جام جهانی را دارند.

گاس هیدینک، سرمربی سرشناس فوتبال هلند که در پایان جام جهانی 2014 سکان هدایت لاله‌های نارنجی را از لوئیز فن‌‌خال تحویل خواهد گرفت، معتقد است لاله‌ها باید با اعتمادبه‌نفس پا به فینال جام جهانی 2014 بگذارند و دلایل زیادی برای این کار وجود دارد.

شاگردان فن‌خال برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر جام بیستم از سد تیم‌هایی مانند اسپانیا، شیلی، استرالیا، مکزیک و کاستاریکا عبور کرده‌اند و حالا آرژانتین و لیونل مسی را میان خود و دومین حضور متوالی‌شان در فینال جام جهانی می‌بینند.

هیدینک که در پایان قرارداد فن‌خال با فدراسیون فوتبال و سفرش به انگلیس برای هدایت منچستریونایتد، هدایت تیم ملی هلند را برای دومین بار در دوران مربیگری‌اش بر عهده خواهد گرفت، با اشاره به ریسک فن‌خال در ضربات پنالتی بازی هلند برابر کاستاریکا برای تعویض دروازه‌بان تیم، گفت: مربیان به شیوه‌ای فوق‌العاده توانسته‌اند تیم را آماده کنند. کاری که در بازی برابر کاستاریکا صورت گرفت یک نمونه بارز از کار گروهی موفق بود.

سرمربی پیشین تیم‌ ملی روسیه و چلسی افزود: با توجه به توانایی‌هایی که هلند دارد، این تیم باید با اعتمادبه‌نفس بالا به مصاف آرژانتین برود. اینکه آرژانتینی‌ها مهره‌‌ای مانند لیونل مسی دارند که می‌تواند کارهای دیوانه کننده‌ای انجام دهد درست است اما هم در تیم‌مان کسی مانند آرین روبن را داریم که می‌تواند چنین کاری انجام دهد.

تیم‌های ملی آرژانتین و هلند 30 دقیقه بامداد پنجشنبه به مصاف یکدیگر می‌روند.
منبع: تسنیم

۱۳۹۳/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...