نسخه چاپی

آفریقای جنوبی مذاكره با كی‌روش را تكذیب كرد

فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی اعلام كردكه این فدراسیون برای هدایت تیم ملی فوتبال خود با هیچ مربی از جمله كارلوس كی روش یا نماینده آنان مذاكره نكرده است.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، این فدراسیون برای هدایت تیم ملی فوتبال خود به هیچیک از مربیان یا نماینده آنها پیشنهاد نداده و با آنها وارد مذاکره نشده است.

پیش از این رسانه ها خبر داده بودند که فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی مذاکراتی با کارلوس کی روش و استفان کشی سرمربیان تیم های ملی ایران و نیجریه در جام جهانی ۲۰۱۴ انجام داده است.

فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی در بیانیه ای که توسط « دانی جوردان » رییس این فدراسیون صادرشده، افزود: اخبار منتشره مبنی بر مذاکره این فدراسیون با « استفان کشی»سرمربی تیم نیجریه در جام جهانی آفریقای جنوبی صحت ندارد.

پیش از این رسانه های نیجریه به نقل از کشی از پیشنهاد فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی به وی خبر داده بودند.

این رسانه ها همچنین به نقل از یک منبع آگاه از« کارلوس کی روش » سرمربی پرتغالی تیم فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به عنوان گزینه نخست فدراسیون فوتبال آفریقای نام برده بودند.

فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی دربیانیه خودتاکیدکرد:این اخبار،ذره ای حقیقت ندارد.

فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی در بیانیه خود تصریح کرد: این اخبار شایعه ای بیش نیست و « دانی جوردان»رییس این فدراسیون در برزیل با هیچیک از مربیان برای هدایت تیم فوتبال آفریقای جنوبی مذاکره نکرده است.

۱۳۹۳/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...