نسخه چاپی

دستگیری قاتل 2 ساعت پس از جنایت

فرمانده انتظامی گراش استان فارس از دستگیری قاتل جوان 18 ساله كه به‌وسیله سلاح سرد به قتل رسیده بود در كمتر از دو ساعت پس از ارتكاب جرم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نما ،سرهنگ عبدالعظیم انصاری اظهار داشت: مأموران انتظامی این شهرستان از طریق مرکز فوریت‌های پلیس 110 مطلع شدند فردی به‌وسیله سلاح سرد مجروح و به اورژانس منتقل‌ شده است.

وی ادامه داد: بلافاصله مأموران برای بررسی موضوع به محل مورد نظر عزیمت و مشاهده کردند فرد مجروح در بخش اورژانس بستری و تحت مداوا است که در تحقیقات انجام‌ شده مشخص شد وی در منزل بر اثر نزاع و درگیری به‌وسیله سلاح سرد از ناحیه سینه مورد جرح قرار گرفته که به علت شدت جراحت وارده جان خود را از دست می‌دهد.

انصاری اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع، پس از انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی،‌ ماموران برای دستگیری قاتل وارد عمل شدند و محل اختفای متهم که پس از ارتکاب جرم متواری شده بود شناسایی و پس از دو ساعت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گراش بابیان اینکه در تحقیقات صورت گرفته متهم علت قتل را اختلاف قبلی با مقتول عنوان کرد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک به‌منظور بالا بردن ضریب امنیتی در این شهرستان با تلفن 110 پلیس را در راستای ایجاد امنیت پایدار یاری کنند.

۱۳۹۳/۴/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...