نسخه چاپی

انجمنهاي اسلامي دانشجويان:

نهادهای امنیتی اهانت كنندگان به ائمه را به اشد مجازات برسانند

انجمن‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های تهران در بیانیه‌ای خواستار شناسایی، دستگیری و اعمال اشد مجازات برای اهانت كنندگان به ائمه اطهار در هر كجای دنیا و اذناب و دنباله‌های داخلیشان در كشور از جانب مسؤولین و نهادهای امنیتی شدند.

بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطفِئُوا نُورَاللهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

ائمه معصومین علیهم السلام راه نجات و نور هدایت امتها هستند و در این بین امام علی النقی الهادی(ع) با ارائه زیارت ارزشمند جامعه کبیره رمز بقای تشیع در سایه الطاف و عنایات ولایت و امامت بوده است.

پس از تخریب گنبد باشکوه آن حضرت در سامرا توسط جریان سلفی وهابیت، هنوز عالم شیعه مبهوت ترمیم گنبد آن حضرت بود که بار دیگر آن جریان ملعون با بمبگذاری در گلدسته های آن حرم مطهر، آن حریم را به ویرانه ای تبدیل کرد.

به راستی چرا بعد از تخریب مقبره آن امام همام دشمن به دنبال تخریب چهره آن امام معصوم است؟ و چرا در بین اهلبیت امام هادی مورد هجوم دشمنان قرار گرفته است؟

سیر توهین به امام هادی تقریبا یکسال است که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شروع شده ولی متاسفانه از ابتدای آن، شاهد هیچ گونه برخوردی از سوی مقامات مسئول نبودیم.

ما دانشجویان ایران اسلامی، پیروان مکتب حق ائمه اطهار و دوستداران امام علی الهادی(ع) اینک در آستانه شهادت آن بزرگوار خواهان شناسایی، دستگیری و اعمال اشد مجازات اهانت کنندگان به ائمه اطهار در هر کجای دنیا و اذناب و دنباله های داخلیشان در کشور از سوی مسؤولین و نهادهای امنیتی هستیم.

بدیهی است جنبش دانشجویی در صورت عدم کار جدی از سوی مسئولین این بار نیز خود وارد عرصه شده و بار دیگر به رسالت خود عمل خواهد کرد.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی

۱۳۹۱/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...