نسخه چاپی

دستور ویژه روحانی به ظریف درباره غزه

رییس جمهوری كشورمان روز جمعه طی تماس تلفنی با ظریف وزیرامورخارجه كه در وین حضور دارد ، از وی خواست تا كلیه امكانات جنبش عدم تعهد برای محكومیت و مقابله با جنایات صهیونیست ها درحمله نظامی بیرحمانه به نوارغزه بكارگرفته شود.

به گزارش نما، علاوه بر تماس های تلفنی رییس جمهور با برخی روسای کشورهای موسس و تاثیرگذارجنبش غیرمتعهدها و رییس اتحادیه عرب وسایرکشورهای منطقه، رییس جمهوری کشورمان روز جمعه طی تماس تلفنی با ظریف وزیرامورخارجه که در وین حضور دارد ، از وی خواست تا کلیه امکانات جنبش عدم تعهد برای محکومیت و مقابله با جنایات صهیونیست ها درحمله نظامی بیرحمانه به نوارغزه بکارگرفته شود.

حسن روحانی با بیان ضرورت رسیدگی به وضعیت مردم درنوارغزه بویژه امداد رسانی به مجروحان ، خانواده شهدا وکمک به افراد آواره در اثر تهاجم بیرحمانه رژیم صهیونیستی، به عنوان رییس جنبش عدم تعهد خواستار اقدامات لازم و فوری اعضای این جنبش درکنار شورای امنیت سازمان ملل متحد برای خاتمه کشتار و خونریزی مردم بیگناه فلسطین شد.

رییس جمهوری کشورمان از وزیرخارجه خواست تمامی توان غیرمتعهدها برای خاتمه فوری درگیری، ارسال کمک های انساندوستانه به مردم بیگناه فلسطین، امداد و رسیدگی به مجروحان، ارسال دارو و موادغذایی، و سایر اقدامات لازم بکارگرفته شده و زمینه برای اقدامات فوری شورای امنیت سازمان ملل دراین رابطه فراهم آید.

۱۳۹۳/۴/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...