نسخه چاپی

فرش قرمز مارادونا برای مسی

اسطوره فوتبال آرژانتین معتقد است لیونل مسی می‌تواند به تنهایی نتیجه دیدار یكشنبه برابر آلمان را تغییر دهد. او ابراز امیدواری كرد كه مسی بتواند جام قهرمانی را بالای سر برد.

تیم ملی فوتبال آرژانتین در فینال جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل یکشنبه شب در ورزشگاه "ماراکانا" به مصاف آلمان می‌رود.

آرژانتینی‌ها امیدوارند که با لیونل مسی جام قهرمانی را بالای سربرند؛ کاری که مارادونا در جام جهانی ۱۹۸۶ برای آنها انجام داد. دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین معتقد است که مسی به تنهایی می‌تواند نتیجه دیدار یکشنبه شب را تغییر دهد. ال دیگو، گفت: بر این باورم که مسی تنها بازیکنی است که یک تنه می‌تواند نتیجه دیدار یکشنبه شب را رقم زند. با حضور مسی در ترکیب تیم ملی فوتبال آرژانتین بازی پایاپایی را پیش بینی می‌کنم.

رسانه‌های مختلف فوتبال جهان قبل از دیدار حساس آرژانتین برابر آلمان نقل قولی را از مارادونا منتشر کردند که در آن او از مسی انتقاد کرده بود و گفته بود که کاپیتان آلبی سلسته خسته به نظر می‌رسد. مارادونا در این‌باره گفت: بعضی می‌خواهند دوستی بین من ومسی را بر هم بزنند. آنها نمی‌توانند به هدف شوم خود برسند چرا که مسی آدم خوبی است، همچنان‌که من هستم. امیدوارم مسی روز یکشنبه جام قهرمانی را بالای سر ببرد و مارادونا را پشت سر بگذارد. من حاضرم تا فرش قرمز را برای او آماده کنم.

مارادونا در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقا جنوبی هدایت تیم ملی فوتبال آرژانتین را برعهده داشت و تیمش در یک هشتم نهایی شکست سنگینی را برابر آلمان متحمل شد و با چهار گل بازی را واگذار کرد. او معتقد است نقطه قوت ژرمن‌ها خط میانی است: "اگر بازیکنان آرژانتین بتوانند خط میانی آلمان را از کار بیندازند پیروز دیدار یکشنبه خواهند بود. نقطه قوت آلمان خط میانی این تیم است. باید بتوانیم هافبک‌های این تیم را از کار بیندازیم."
منبع: ایسنا

۱۳۹۳/۴/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...