نسخه چاپی

تاج: بلیت لیگ برتر گران نمی‌شود

رئیس سازمان لیگ گفت: وزارت ورزش محل حل مشكل استقلال و پرسپولیس با ورزشگاه آزادی است.

به گزارش نما، مهدي تاج در مورد برگزاري مراسم قرعه‌کشي ليگ برتر در روز دوشنبه گفت: مراسم قرعه‌کشي ليگ چهاردهم حال و هوايي متفاوت خواهد داشت و اين برنامه به صورت زنده هم از تلويزيون پخش مي‌شود. ضمن اينکه مهمترين ويژگي آن اين است که امکان دارد ديدار استقلال و پرسپوليس حتي در هفته اول ليگ هم صورت گيرد. زيرا محدوديت‌هاي سال گذشته را نداريم و تيم‌هايي مثل پيکان و سايپا در زمين‌هاي خودشان ميزبان هستند. به همين دليل قرعه‌کشي ليگ چهاردهم متفاوت است و امکان دارد دربي تهران در هر زماني از ليگ برگزار شود. در اين مراسم از توپ جديد ليگ برتر هم رونمايي خواهد شد.

نائب رئيس فدراسيون فوتبال در مورد اينکه يکي از مديران باشگاه مدعي شده که AFC با انتشار قرارداد بازيکنان و مربيان مخالفت کرده است، گفت: نه اصلا اينگونه نيست و در اين زمينه مشکلي وجود ندارد.

تاج در مورد قيمت بليت مسابقات در ليگ چهاردهم گفت: در ليگ چهاردهم بليت مسابقات به هيچ عنوان گران نخواهد شد و گراني در اين بخش نخواهيم داشت.

نائب رئيس فدراسيون فوتبال در مورد درخواست 270 ميليوني ورزشگاه آزادي از دو باشگاه استقلال و پرسپوليس براي هر مسابقه گفت: اين پيشهادي است که ورزشگاه آزادي به استقلال و پرسپوليس داده و مشکلي است که اين دو باشگاه دارند زيرا هر دو باشگاه زمين اول خود را ورزشگاه آزادي معرفي کردند و سازمان ليگ هر ورزشگاهي که اين دو باشگاه به ما معرفي کند، در مورد آن اقدام مي‌کنيم اما محل حل اين مشکل در وزارت ورزش است.
منبع: فارس

۱۳۹۳/۴/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...