نسخه چاپی

بزرگترین چالش آلمان ها مقابل آرژانتین

سرمربی پیشین تیم ملی آلمان اعتقاد دارد بازیكنان آلمان كار دشواری برای غلبه بر دفاع آلبی‌سلسته در فینال جام جهانی ۲۰۱۴ دارند.

فرانتس بکن‌باوئر، اسطوره فوتبال آلمان در خصوص دیدار فینال جام بیستم گفت: آرژانتین می‌تواند تیم خطرناکی باشد. به هلند نگاه کنید، تیمی که در جریان مسابقات جام جهانی 2014 با وجود بازیکنانی همچون آرین روبن و روبین فن‌پرسی تیمی فوق‌العاده نشان داد ولی آرژانتین در مرحله نیمه نهایی این تیم را متوقف کرد.

وی افزود: غلبه بر دفاع آرژانتین چالش بزرگی برای بازیکنان آلمان خواهد بود. البته نباید فراموش کرد که بازیکنی همچون لیونل مسی در زمین وجود دارد که می‌تواند نتیجه بازی فینال را با نبوغش رقم بزند. شاید آلمان بازیکنانی همچون نیمار و مسی نداشته باشد ولی یواخیم لو در تیمش هارمونی به وجود آورده است. تیمی که شش بازیکن بایرن مونیخ از جمله مانوئل نویر که دروازه‌بانی بی‌نقص است، در آن حضور دارند.

کاپیتان و مربی پیشین آلمان تصریح کرد: البته تضمینی وجود ندارد که آلمان در دیدار فینال همان نمایشی را که در دیدار نیمه نهایی مقابل برزیل به نمایش گذاشت را برابر آرژانتین تکرار کند ولی پیروزی 7 بر یک مقابل برزیل می‌تواند باعث افرایش روحیه بازیکنان آلمان شود.

آخرین باری که ژرمن‌ها موفق شدند به فینال جام جهانی برسند به سال 2002 بازمی‌گردد که 2 بر صفر مغلوب برزیل شدند و از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماندند.
منبع: تسنیم

۱۳۹۳/۴/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...