نسخه چاپی

فعالیت چینی‌ها علیه ووشوی ایران

رییس فدراسیون ووشو گفت: چینی‌ها در چند وقت اخیر به هر شكل ممكن سعی كرده‌اند ارتباط‌شان با ووشوی ایران را قطع كنند تا ما به سطح آنها نرسیم.

به گزارش نما، مهدی علی نژاد اظهار کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده ، اواسط مرداد ماه قرار است تیم ووشوی استان "شاندونگ" چین برای برگزاری دیدار تدارکاتی با ملی‌پوشان به ایران بیاید. کارهای مقدماتی برای حضور آنها انجام شده و امیدوارم آنها به قول‌شان عمل کنند و کپی مدارک‌شان را ارسال کنند.

وی با اشاره به این که چینی‌ها در چند وقت اخیر سعی کرده‌اند ارتباط شان با ووشوی ایران را قطع کنند ، افزود: آنها سعی کرده‌اند هیچ تبادلی با فدراسیون ایران نداشته باشند. آنها حتی تلاش کرده‌اند سفر تیم استان شاندونگ به ایران را لغو کنند تا در راه آماده سازی تیم ایران برای بازی‌های آسیایی و مسابقات بعدی خلل ایجاد کنند.

رییس فدراسیون ووشو گفت: مخالفت با سفر تیم استان شاندونگ به ایران آخرین برگ بازی آنهاست و امیدواریم این اتفاق نیفتد و این تیم به ایران بیاید.

علی نژاد با تاکید بر این که دیدار تدارکاتی با تیم استان شاندونگ می‌تواند برای محک ووشوکاران ایران مفید باشد، گفت: تیم این استان یکی از تیم‌های قدرتمند چین است و مربی آنها یکی از مربیان تیم ملی ووشوی چین است. ضمن این که این مسابقه 45 روز قبل از برگزاری بازی‌های آسیایی است و برای ملی‌پوشان مفید است.

وی ادامه داد: دیدار با تیم چین هم مانند دیدار با روسیه در پنج وزن ساندای مردان و دو وزن ساندای بانوان برگزار خواهد شد.

رییس فدراسیون ووشو در پاسخ به این سوال که لیست نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون چه زمانی نهایی خواهد شد؟ گفت: به احتمال زیاد بعد از مسابقه تدارکاتی با چینی‌ها یعنی اواسط مرداد ماه این لیست نهایی می‌شود و اعلام می‌کنیم.

۱۳۹۳/۴/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...