نسخه چاپی

دارستانی: به خاطر دوست داشتن اهل بیت شیعه را آزار می دهند

ملت ما برای دین خدا هزینه دادند. شهدا و جانبازان و اسرا هزینه دین خدا هستند. امروز هم دین خدا هزینه می خواهد. شیعیان و دوستان اهل بیت نسبت به ایشان اذیت می شوند.

مراسم یادبود میلاد حضرت قاسم (ع) با حضور جمعی از ارادتمندان اهل بیت(ع) در حسینیه قاسم بن الحسن(ع) برگزار شد.

به گزارش عقیق در این مراسم حجت الاسلام سید احمد دارستانی سخنرانی کرد و در ادامه پس از شعر خوانی محمد سهرابی، حاج علی آئینه چی ، حمید علیمی و محمد فصولی به مولودی خوانی پرداختند.

نکاتی از سخنان حجت الاسلام دارستانی را بخوانید؛

_ در زمان پیامبر بیش از 80 جنگ اتفاق افتاد و استقامت کردند و نترسیدند و نلرزیدند و ضعیف نشدند و با وجود اعترافات باز هم استقامت کردند اما امت پیامبر ایشان را غصه دار کردند. پیامبر غصه من و شما را می خورد که آیا امت من هم مانند من پای دین می ایستند یا نه. پیامبر تمام دین را در دو کلمه که بگو خدا و پای آن هم بایست، تعریف کردند.

_ ملت ما برای دین خدا هزینه دادند. شهدا و جانبازان و اسرا هزینه دین خدا هستند. امروز هم دین خدا هزینه می خواهد. شیعیان و دوستان اهل بیت نسبت به ایشان اذیت می شوند. همه اذیت و آزار هایی که ایران و ایرانی دارند به خاطر دوست داشتن اهل بیت است. این صبر تلخ است ولی در عاقبت میوه شیرینی دارد. اهل بیت دستگیر ما می شوند.

_آرامش بخش پیامبر در شب معراج مهمانی خصوصی که خدا از پیامبر پذیرایی می کند صوت علی علیه السلام است. پیامبر عاشق علی بود. در خطبه شعبانیه می فرماید که یاعلی هر کس تو را دشمن بدارد من را دشمن دانسته و هر کس تو را بکشد انگار من را کشته است. لذا روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان فقط روز قتل علی نیست بلکه روز قتل پیامبر هم هست.

_ در عالم این عبارت فقط برای امیرالمؤمنین است که می فرمایند ایشان صابرترین صابران است.

۱۳۹۳/۴/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...