نسخه چاپی

غفور: جای خالی محمودی را پر می‌كنم

پشت‌خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: تلاش می كنم با عملكرد خوب خود جای خالی شهرام محمودی را پر كنم.

به گزارش نما به نقل از فارس، امیر غفور پشت‌خط زن تیم ملی والیبال ایران درمورد شرایط تیم ملی والیبال ایران در آستانه اعزام به فلورانس برای حضور در مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال 2014 اظهار داشت: تیم ملی با تمام توان عازم ایتالیا می‌شود؛ تنها غایب بزرگ ایران شهرام محمودی است که به دلیل مصدومیت نمی تواند ما را همراهی کند.

وی افزود: سایر بازیکنان انگیزه بالایی دارند و می‌خواهند بهتری نتیجه را رقم بزنند. هرچند که شهرام محمودی یکی از تاثیرگذارترین مهره‌های ایران بود، اما من هم تلاش می‌کنم جای خالی شهرام را پر کنم. بازیکنان در آمادگی خوبی قرار دارند و به عقیده من می توانند بهترین نمایش را داشته باشند.

پشت‌خط زن تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: کارمان بسیار سخت است، چراکه با تیم های با تجربه و مدعی همگروه هستیم، اما ترسی از این موضوع نداریم و تنها به پیروزی و کسب برد فکر می‌کنیم. حریفان هم شناخت خوبی از ما به دست آورده‌اند، چراکه حالا ما هم یک مدعی هستیم.

غفور افزود: کواچ در ایتالیا کار کرده و می‌تواند بازیکنان را با شرایط این کشور آشنا کند؛ البته حسین معدنی هم به دلیل بیماری نمی‌تواند در کنار ملی پوشان باشد، اما از این موضوع هم نگران نیستیم، چراکه رحمان محمدی‌راد هم مربی خوبی است و تلاش می‌کند جای خالی معدنی را پر کند. برای معدنی هم آرزوی سلامتی می‌کنم. وی یکی از مربیان جوان و با استعداد والیبال ایران است.

۱۳۹۳/۴/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...