نسخه چاپی

احتمال قطع روزانه برق

معاون هماهنگی توزیع شركت توانیر گفت: از ابتدای امسال تاكنون 47هزار و500 مگاوات برق در كشور مصرف شده است كه نسبت به دوره‎های مشابه خود بی‎سابقه بوده است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، غلامرضا خوش‎خلق در مراسم تودیع ومعارفه مدیرعامل شرکت برق استان با بیان اینکه امسال مصرف برق در کشور در تاریخ خود بی‎سابقه است، افزود: از ابتدای امسال تاکنون 47هزار و500 مگاوات برق در کشور مصرف شده است که نسبت به دوره‎های مشابه خود بی‎سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه 8 هزار مگاوات از برق کشور توسط نیروگاه‎های برق آبی تولید می‎شود، اظهارکرد: با گرم‌ترشدن هوا و خشکسالی‏‌های اخیر تولید برق به وسیله نیروگاه‎های برق آبی کشور با مشکل مواجه خواهد شد.

خوش خلق با اشاره به خشکسالی‎های اخیر، تصریح کرد: اگر روند مصرف همچنان ادامه داشته باشد احتمال دست کم دوساعت در شبانه روز خاموشی را خواهیم داشت اما ما تلاش می‏کنیم که تاپایان سال قطعی برق نداشته باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت مدیریت مصرف و صرفه جویی در مصرف برق، افزود: مردم باید با مصرف بهینه و صرفه‎جویی تلاش کنند تا میزان مصرف را کاهش دهند.

خوش خلق با بیان اینکه 30هزار مشترک معادل 99.99درصد از مردم از نعمت برق بهره‏مند هستند، تصریح کرد: 100درصد از جامعه شهری و بخش زیادی از جامعه روستایی کشور از این نعمت برخوردار هستند.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر خاطرنشان کرد: 45درصد از مشترکین مصرف برق، واحدهای تولیدی و بخش کشاورزی هستند.

۱۳۹۳/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...