نسخه چاپی

70 درصد مهدهای كودك كشور در سیطره بهائیت

عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: 70 درصد مهدهای كودك كشور در سیطره بهائیت است و رقص را در كودكان ما نهادینه می‌كنند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، غفرانی روز گذشته در همایش دانشجویی دختران ایران زمین که به مناسبت گرامیداشت روز ملی حجاب و عفاف در خرم آباد برگزار شد، بیان داشت: 70 درصد مهدهای کودک کشور در سیطره بهائیت است و رقص را در کودکان ما نهادینه می کنند.

وی با بیان اینکه اسلام حجاب را واجب نکرده است؛ بلکه عقل رعایت پوشش و حجاب را واجب کرده است، افزود: اسلام کیفیت، ابعاد و ثمرات و همچنین مضرات رعایت نکردن حجاب را مطرح کرده و بر عفت و حیا تاکید دارد.

عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: اگر چه حفاظت و مراقبت از زیبایی های خود یک واجب عقلی است؛ اما متاسفانه سیستم آموزشی کشور این اجازه را نمی دهد که جوانان ما عاقل شوند.

غفرانی با بیان اینکه در سیستم آموزشی که استکبار به ما تحمیل کرده است، هر چیزی را به جز خودشناسی می توانیم یاد بگیریم و این مثل لجاجت با امام علی (ع) و قرآن است که بر خودشناسی تاکید دارند، تصریح کرد: در هیچ یک از مراکز آموزشی ما درس خودشناسی را به جوانان آموزش نمی دهند.

وی از حجاب به عنوان نشانه ایمان، خودشناسی و احساس ارزشمندی و نشانه اراده و شدت مراقبت از خود عنوان کرد و ادامه داد: هر چیزی که ارزش و خواهان داشته باشد سارق نیز دارد؛ با این حال باید از آن حفاظت کرد از این رو حجاب نیز از این قاعده مستثنی نیست.

لازم به ذکر است، در پایان این همایش که با مشارکت بسیج دانشجویی لرستان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد لرستان، معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد خرم آباد، دفتر مرکزی تشکل های اسلامی دانشجویی و فارغ التحصیلان لرستان و جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی و بسیج خواهران برگزار شد، دانشجویان روزه خود را افطار کردند.

۱۳۹۳/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...