نسخه چاپی

پرواز پهپادهای مقاومت بر فراز وزارت جنگ اسراییل

گردان های قسام روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام كرد كه هواپیماهای جدید بدون سرنشین در ماموریتی برنامه ریزی شده بر فراز ساختمان وزارت جنگ اسرائیل (الكریاه) كه حمله به غزه از آن جا هدایت می شود، به پرواز درآمدند.

به گزارش نما به نقل از العالم، در بيانيه گردان هاي قسام تاكيد شده، عليرغم اينكه رژيم اشغالگر قدس داراي سامانه هاي پيشرفته ضدهوایی همانند گنبد آهنین است، اما موفقيت در اجراي ماموريت پرواز، پيشرفتي قابل توجه برای اين گروه به شمار مي رود.

گردان هاي قسام تاكيد كرده است كه عمق مناطق اشغال شده را با هواپيماهاي بدون سرنشين هدف قرار داده است.

گردان هاي شهيد عزالدين قسام شاخه نظامي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) همچنین، اعلام كرد كه مهندسان اين گروه توانسته اند هواپيماهاي بدون سرنشين به نام "ابابيل 1" بسازند.

در بيانيه گردان هاي قسام با اشاره به اینکه در هشتمين روز از نبرد غزه، هواپيماهاي بدون سرنشين "ابابيل 1" به پرواز درآمد ، تاکید شده است : اين گردان ها توانسته اند سه نمونه از این هواپیماها را توليد كنند که نمونه (A1A) با ماموريت شناسايي، نمونه (A1B) با ماموريت هجومي و قابليت شليك موشك و نمونه (A1C) نیز با ماموريت تهاجمي - انتحاري هستند.

گردان هاي قسام همچنين اعلام كرد كه هواپيماهاي اين گروه صبح امروز سه پرواز انجام دادند كه درهر يك از آن ها، بيش از يك هواپيما مشاركت داشت، ولي ماموريت هر يك از آنان با ديگري متفاوت بود.

دراين بيانيه تاكيد شده كه ساخت هواپيماهاي جديد ابابیل موجب دستپاچگي مقام های صهیونیستی شده است.

۱۳۹۳/۴/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...