نسخه چاپی

سازمان ملل: اسرائیل مسئول است

این مقام ارشد سازمان ملل با انتقاد شدید از حملات رژیم صهیونیستی به غزه گفت: گروه گروه مردم عادی در حال ترك منازلشان هستند و زیرساخت های ضعیف غزه در حال نابودی زیر بمباران‌های بی‌امان اسرائیل است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا ، کمیسر عالی سازمان ملل در امور حقوق بشر اعلام کرد: اسرائیل عمدتا از قوانین بین المللی در حمله به نوار غزه سرپیچی می‌کند و رهبران جهان باید آن‌ها را مسئول جرایم جنگی احتمالی بدانند.


به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ناوی پیلای، کمیسر عالی سازمان ملل در امور حقوق بشر گفت: اسرائیل به مدارس،‌ منازل و بیمارستان‌ها حمله می‌کند که نقض آشکار کنوانسیون‌های ژنو است. رهبران جهان باید آن‌ها را مسئول جرایم جنگی احتمالی بدانند.


وی تاکید کرد: لازم است که بگویم که اقدامات اسرائیل سرپیچی و سرپیچی عمدی از مقررات بین‌المللی است که اسرائیل ملزم به رعایت آن است. آنچه ما شاهد آن هستیم کشته شدن تمام اعضای خانواده‌ها و کودکانی است که در خیابان‌ بازی می‌کنند و یا به دنبال پناهگاه امنی هستند.


این مقام ارشد سازمان ملل با انتقاد شدید از حملات رژیم صهیونیستی به غزه گفت: گروه گروه مردم عادی در حال ترک منازلشان هستند و زیرساخت های ضعیف غزه در حال نابودی زیر بمباران‌های بی‌امان اسرائیل است.


با وجود هشدارهای بین‌المللی نسبت به افزایش تلفات غیرنظامیان غزه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیشتر گفته بود که این حملات تا زمان نابودی کامل تونل‌ها متوقف نخواهد شد. یونیسف نیز روز شنبه در گزارشی اعلام کرد که حدود 300 کودک و نوجوان در حملات صهیونیست‌ها به غزه که از هشتم ژوئیه آغاز شده است، کشته شده‌اند.

۱۳۹۳/۵/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...