نسخه چاپی

اقدامات جمعیت ایثارگران برای كمك به غزه

قائم‌مقام دبیركل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: قرار است مكاتباتی را با مسئولین چه در داخل و چه در خارج از كشور و همچنین با كشورهای عضو كنفرانس اسلامی داشته باشیم و تقاضا كنیم حمایت همه‌جانبه‌ای از مردم غزه صورت بگیرد.

به گزارش نما به نقل از فارس ، لطف‌الله فروزنده قائم مقام دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به جلسه شب گذشته تشکل متبوعش اظهار داشت: جلسه شب گذشته چند محور داشت که محور اول آن مربوط به اتفاقات اخیر غزه بود و این موضوع مورد بحث اعضاء قرار گرفت که جمعیت در مورد غزه چه کاری می‌تواند انجام دهد.

وی ادامه داد: قرار شد مکاتباتی را با مسئولین چه در داخل و چه در خارج و همچنین با کشورهای عضو کنفرانس اسلامی داشته باشیم و تقاضا کنیم که حمایت همه جانبه‌ای از مردم غزه صورت پذیرد.

فروزنده تأکید کرد: معتقدیم که مقاومت مردم غزه نتیجه خواهد شد و رژیم اسرائیل و آمریکا درمانده خواهد شد و این بازی یک آزمایش برای سران کشورهای عربی نیز به حساب می‌آید.

قائم‌مقام دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تصریح کرد: از همه کشورهای مسلمان، نخبگان و مجاهدین می‌خواهیم که از مردم مظلوم غزه حمایت همه‌جانبه کنند.

وی گفت: از مردم غزه نیز به خاطر مقاومتشان تشکر می‌کنیم و به آنها می‌گوییم که مردم ایران و همه آزادی‌خواهان جهان حامی آنها هستند و اجر مقاومتشان را نیز خداوند به آنها خواهد داد.

فروزنده با بیان اینکه محور بعدی بحث ما مباحث هسته‌ای بود، تأکید کرد: باید چارچوب‌های مشخص حقوق هسته‌ای ایران تعیین شود و پاسخ محکمی نیز به اظهارات اخیر وندی شرمن داده شود.

قائم‌مقام دبیرکل جمعیت ایثارگران تصریح کرد: دنیا باید این را بداند که ملت ایران ملت محکمی است و بر حقوق هسته‌ای خود تأکید می‌کند.

وی افزود: تیم مذاکره‌کننده ما نیز خطوط قرمز را به خوبی رعایت کرده و انتظار داریم که این خطوط را همچنان حفظ کند و منفعل برخورد نکند.

فروزنده مباحث اقتصادی را محور بعدی جلسه شب گذشته تشکل متبوعش معرفی کرد و گفت:‌ دولت باید وضعیت اقتصادی را سامان‌دهی کند که معتقدیم باید این موضوع متناسب با توانمندی‌های داخلی صورت گیرد.

قائم‌مقام دبیرکل جمعیت ایثارگران، افزود: دولت باید بداند مدل لیبرالی در کشور جواب نمی‌دهد و راه موفقیت آن اقتصاد مقاومتی است که باید به آن استناد شود.

وی در پایان گفت: موضوع فرهنگ آخرین محور جلسه ما بود، ما نسبت به حوزه فرهنگ حساسیم و معتقدیم که آن چیزی که سبب پیروزی انقلاب شد توجه به فرهنگ اصلی اسلامی و ایرانی است و از دولتمردان انتظار داریم که در برنامه‌هایشان به این موضوع توجه‌ای ویژه داشته باشند و با فرهنگ غربی مبارزه جدی کنند.

۱۳۹۳/۵/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...